Ik ken ze allebei niet eigenlijk. Heb je deze al gekocht? Anders zou ik gewoon een goede kv of etos test kopen. Die zijn allebei goed.
Op het moment niet veel. De cb is negatief dus volgens hem ben ik waarschijnlijk niet zwanger. Hij zit een beetje in mok modus op de bank voel me ff heel alleen.
Heeft hij onze reacties gelezen? Kan me voorstellen hoe het voor jou nu voelt! In oktober maakte ik het zelfde mee,mijn man was totaal niet blij..een 3de was te veel!! Grote ruzie over wel of geen abortus. Uiteindelijk was hij blij en konden we even genieten...ik kreeg een mk! En zie mijn banner nu, helemaal blij zijn we met ons 3de wonder! Je man zal bijdraaien,het is gewoon onverwachts en dan valt dat even op je dak. Geef hem de tijd en ga zelf al vast genieten! Want meid,je bent echt zwanger! Morgen zal je test ook gewoon positief zijn
Hoi, hij lijkt mij positief!! Waar ik me nu meer zorgen om maak is dat je morfine gebruikt!? Dit wordt afgeraden bij zwangerschap!!!! Dus zo snel mogelijk contact opnemen met je huisarts, mocht je echt zwanger zijn. Succes!!
Dat is het eerste wat ik ga doen mocht ik morgen nog een posi test hebben. Moet zsm afgebouwd worden. Alleen zit op 100mg per dag. Dus dat is niet in een weekje afgebouwd. Vind het sowieso al wonderlijk dat het überhaupt zou lukken met zoveel medicatie
werk zelf in de apotheek, vandaar dat gelijk bij mij alle alarmbellen afgingen!! Inderdaad gelijk even bellen, als er zekerheid is. En natuurlijk gaan genieten van het wondertje in je buik, ook je man zal het natuurlijk geweldig gaan vinden, moet gewoon even wennen. Kom morgen even kijken hoe je nieuwe test was... Liefs
Succes meid, vond de Action wel positief. Mediq is van de apotheek toch? Die zijn wel ongevoeliger als bijv de kv testen. Als de Action test weet ik net die heb ik nooit gedaan.
Oké. Ik weet dus nog niks. Ik heb mijn testen meegenomen naar de dokter. Bij hem was de test ook negatief. Maar ook hij vond de actiontest overduidelijk. Te duidelijk om vals positief te zijn. Volgens hem waren er 2 opties. Of het was een slechte zwangerschap die toch wat hcg heeft afgegeven en word ik nu snel ongi. Of... het is nog heeeeeel vroeg en heb ik gewoon net op een piek getest. Hij doet een brief naar de gyn waar ik sowieso 5 febr een afspraak heb. Ik haal later van de week nog wel even de kv als ik dan nog niet ongi ben. Dus vooralsnog geen duidelijke uitslag. Man lief werd vanmorgen wel gebeld voor een sollicitatie gesprek vanmiddag. Wie weet valt alles toch nog op zijn plek. We zijn er wel over uit als ik zwanger blijk. Zullen we die ook wel groot krijgen
Pfff jeetje wat een onzekerheid! Zou idd n kruitvat halen of nog n action test. Bloed prikken was geen optie?
Ik heb je verhaal gelezen, lijkt me een moeilijke tijd nu voor je! Mocht er een wondertje onderweg zijn dan wil het heel graag bij jullie zijn Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en ik wens je succes en sterkte met het wachten.