Nee vandaag niet meer. De mediq en de test bij de H.A waren negatief. Dus ik dat waren er wel genoeg voor vandaag Misschien over een paar dagen nog eens als er geen bloeding is doorgebroken. Ik weet het niet. Iets in mij zegt dat ik nog even geduld moet hebben. Bij mijn jongste dochter zeiden ze in het ziekenhuis eerst dat ik helemaal niet zwanger was. Daarna een lege vruchtzak. Ze wilden al curreteren. Ik heb geweigerd. Mijn gevoel zei dat het allemaal wel goedkwam en heb eerst nog een bloedtest geƫist. Een aantal dagen later belde de gyn verbaasd dat ik toch maar even weer langs moest komen. Want er was wel een grote stijging te zien. Ja hoor. daar zat mijn meisje met mooi kloppend hartje. We zullen zien wat de natuur gaat doen.
Heb daarstraks geprikt. Morgen tussen 2 en 3 bellen ze met de uitslag. Dus morgen weet ik of ik opnieuw mama word.
Kan ik me voorstellen! Misschien maar lekker optijd naar bed? Al kan ik me voorstellen dat je er ook moeilijk van kan slapen
Haha vast. Maar dan waarschijnlijk omdat onze kleine peuterdraak weer uit haar bed komt. Voor de rest kan ik prima slapen. Heel stiekempjes ben ik al aan het denken hoe alles in te vullen mocht er nog een baby bijkomen. We hebben namelijk maar 3 slaapkamers. En natuurlijk marktplaats aan het kijken voor leuke spullen aangezien bijna alle dingen weg zijn. Dus mocht het straks niet zo zijn dan zal er ook wel weer een soort van telleurstelling volgen denk ik.
Kon niet langer wachten. Heb het ziekenhuis gewoon gebeld. Maar de uitslag van het bloed is negatief. Dus niet zwanger. Begrijp er niets van waarom ik dan wel 2 positieve testen had.
Vaag.. Ik neem aan dat je je ovu al gehad heb?! Omdat sommige testen ook posi kunnen reageren op de ovu.
Ik word bijna nooit ongi. Voor mijn oudste dochter meer dan een jaar geen menstruatie gehad. En ben zwanger geraakt zonder ooit ongesteld te zijn geweest. Moet wel eerlijk zijn dan ik gisteren wel vreselijke buikpijn had en het zelfs nog heb gevraagd of de test kon uitslaan van een lh piek. Whaha zul je zien. Raak ik zwanger van ons feestje gister. Geen maatregelen getroffen omdat we dachten dat het al raak was