Welke test halen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mags, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Wil binnenkort nieuwe zwangerschapstesten gaan halen maar twijfel welke....

Eerder altijd kv2v5 gebruikt, maar de laatste tijd vervelende vage valse lijntjes. Zelfde voor sensitest dipsticks... Nu een paar keer action gebruikt maar ik heb ze liever wat gevoeliger...

Over predictor early hoor ik slechte verhalen... Zou de kv plustest iets zijn? Of toch beter voor cb gaan?

Tips iemand?

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik heb de dipsticks van zwanger en kids. Heb er nu eentje gedaan en die was omo-wit bij niet zwanger dus tot nu toe tevreden over :)

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Eigenlijk zijn alle testen goed mits je ze gebruikt op nod of na nod.
    De plus testen vind ik zelf niet zo fijn,ze geven vaak een penstreep na aflees tijd.

4. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Ik heb dipsticks van zwanger en kids gehad die 2 rondes 2 streepjes aangaven maar niet zwanger! Dus die zou ik echt niet kiezen!

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb nog nooit vals getest met K2v5. En die vind ik zelf het fijnste om gedurende een periode te gebruiken om streepjes te kunnen vergelijken. Als je een enkele test wilt doen en daarmee klaar, dan ging ik voor de CB digital.

6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik heb de voorbije dagen positief getest met enkele merken door mekaar. Steeds dezelfde urine gebruikt voor twee soorten testen. Wat ik persoonlijk zag:

- k2v5 en kv + test hebben de donkerste streepjes. In het verleden eens een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vage tuur gehad rond mijn eisprong met 2v5. Toch vind ik ze beiden heel fijn.

- action en sensitest dipsticks toonden een minder donker streepje, maar toch ook wel duidelijk. De dipstick bleef omo wit 9dpo en toonde een lichtroze lijntje 12 & 13 dpo. Action vind ik een moeilijk afleesvenster door de schaduw en moet je bijna slopen om het duidelijk af te lezen. Action komt ook te geel na een tijdje vind ik, in vergelijking met andere tests die een witte achtergrond blijven behouden.

7. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Dank je fee hier heb ik wel wat aan!

Ik weet zelf ook wel dat je het beste op of na nod kan testen, maar ik ken mezelf en dat doe ik nu eenmaal niet ;)

Ik ben zo'n tuurder die de meest vage lijntjes nog ziet, dus indrooglijntjes, eispronglijntjes ed heb ik een grondige hekel aan.

Is de kv plus test nu ook gevoeliger dan de 2v5?

8. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    De kv plustesten zijn nu met 2 euro korting :D
    Ik vind de 2 v 5 idd het fijnste...
    En die van testpoint (hebben ze bij etos) zijn ook 2 voor 5, die geven snel resultaat dat is ook fijn (hoef je geen half uur te turen, en ook geen schaduwlijntjes omdat de cassette fijn is)

Deel Deze Pagina