Hoi dames, Ik zit met een dilemma! Ik deed vanmorgen een test, aangezien ik al 2 dagen overtijd ben. Ik ben sinds augustus gestopt met de pil en ben sindsdien heel erg onregelmatig ( vorige maand was ik 10 dagen overtijd!) Soit .. deze morgen deed ik dus een test .. en dit was het resultaat .. Dit verward me heel erg .. wat denken jullie ? Of zie ik gewoon dingen die er niet zijn? Groetjes
Ik zie wel een streep, maar kan alleen niet zien of deze roze is of grijs... Was de streep binnen 5 minuten te zien? Zo ja (en hij is roze) alvast voorzichtig gefeliciteerd...
Hij is roze, dat weet ik zeker. En hij was inderdaad te zien binnen de 5 à7 min.. Ik heb ook al enkele dagen af en toe echt pijn links in mn onderbuik en ben heel erg winderig
Deze lijkt positief. Ik zou overmorgen nog een tekstje doen. En anders een bloedheet vragen dan heb je zekerheid. Voor nu voorzichtig gefeliciteerd.
Ik denk ook positief , leg hem op een witte ondergrond zonder daglicht erachter , dan kunnen we het beter zien
Deze foto heb ik net nog eens gemaakt in het licht.. Ik heb ook een predictor early test gedaan en die toonde niks, maar kheb hier en daar al gelezen dat deze niet betrouwbaar zou zijn ?
Ik zie op beide een mooie roze streep ik zeg gefeliciteerd! Doe anders een cb met wekenindicatie die zegt vast zwanger!