Wanneer testen?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sallie, Dec 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lieve testexperts,

I need help! ;).

Eigenlijk gaan wij nog niet officieel voor de tweede. Maar, je raadt het al, toch een keer gevreeën ( het andere woord wordt geblokt geloof ik) zonder condoom. We vinden het allebei helemaaal niet erg al zou ik daar zwanger van zijn geworden, we hadden meer praktische redenen om nog even te wachten.

Maargoed, nu de vraag. Ik heb meestal een cyclus van zo'n 24 tot 26 dagen. Op zaterdag 7 december hadden we een gezellige avond samen, laat, dus eigenlijk al zondag. Op maandagmiddag heel duidelijk mijn eisprong gevoeld.

Eerst dacht ik er niet eens bij na dat ik zwanger kon zijn, ik dacht, welnee, van die ene keer. Maar ik heb toch een kwalen, en ze voelen zo bekend.... Hoe groot is de kans wb dagen dan, dat het toch raak kan zijn?! En dan de meest belangrijke vraag, wanneer em met welke test kan ik het beste testen, vooral wanneer op zijn vroegst (a)...

Zoals iedereen, ik wil het weten! Haha. Met zoontje testte ik bij een cyclus van 23 op dag 18 licht positief met kv 2v5....

2. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Misschien handig om nog te zeggen. Vandaag is cd 17, of 18, start bloeden was een beetje vaag.

Eerste dag menstruatie was 27 of 28 november.

3. piesofkeekje

piesofkeekje Niet meer actief

Hoi, ik zit in het zelfde schuitje, had ook eisprong de 9e. Bij mij is vroeg testen heel slecht bevallen en wil pas na de kerst gaan testen. Maar het kan volgens mij al wel op 10dpo wat dus donderdag is dan.
    Ik voel niets, denk ook niet dat het deze ronde raak is, duurt al zo lang dat ik er niet echt met op reken, hoop het wel uiteraard!
    Succes!

4. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Piesofkeekje ( grappige naam btw ;)), tnx voor je reactie!

Waarom heb je slechte ervaringen met vroeg testen? Mk?

Ik wil wel graag voor de kerst testen, lijkt me fijn om het dan zeker te weten, en ook een erg leuk kerstcadeautje mocht het wel zo zijn!

Jij ook veel succes!!

5. piesofkeekje

Dankje:D
    Ik merk dat als ik voor nod test dat ik er dan bijna obsessief mee bezig ben...... te vaak testen en steeds weer turen of er niet toch een streepje staat. Het houdt me dan gewoon teveel bezig, ben ook niet te genieten dan, maar kan je nu niet met zekerheid zeggen dat ik het niet weer zal doen :(, het is gewoon een soort verslaving.
    Wil er ook gewoon niet teveel mee bezig zijn maar dat is best moeilijk:cool:

6. piesofkeekje

En heb ook wel eens tuurstreepjes gehad en toch gewoon ongesteld, ga dan teveel hopen...

7. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Kan het me helemaal voorstellen hoor! Ik heb dat ook een beetje, maar afwachten is ook weer lastig ;).

Ik heb komende week een drukke week met werk enzo, dus dat is wel fijn. Misschien probeer ik vrijdag te testen! Of zal dat te vroeg zijn?!

Nog andere meiden met test tip?!

8. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zit hier op de bank met ongesteld gevoel en heel pijnlijke, opgezette borsten ( dat heb ik nooit, ook niet tijdens eisprong of menstruatie). Als je klachten hebt, zal dan testen al zin hebben?!

9. piesofkeekje

Nee nu nog niet, heb alle klachten wel gehad, geen posi test helaas.......Je lichaam kan en mooi spelletje met je spelen!

10. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Daar heb je ook weer gelijk in! Het lijkt nu ook wel allemaal weer weg...

Nou ik ga maar proberen het los te laten, kans is ook wel zoo klein met die ene x op de 'juiste' dagen..

Ik mag van mezelf vrijdag testen, ga jij het echt volhouden tot na de kerst denk je?!

11. piesofkeekje

Hele goeie vraag! Ik hoop zo van wel! Alle keren dat ik voor nod testte was het niet raak en de keren na of op nod wel........Gelukkig heb ik een drukke week, we zullen het zien. Ik hou je in de gaten!

12. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik jou ook!

Zal ik vanavond testje wagen?!

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik zit in hetzelfde schuitje;
    24 november voor het laatst ongesteld geweest. Nu zitten we op 16 december en ik ben zojuist ongesteld geworden.. tenminste; ik denk dat het mijn menstruatie is. Ik zou pas 25 december ongesteld moeten worden.

Belangrijk detail; ik heb de MAP ingenomen op 12 december.

- Of het is innestelingsbloed wat bizar veel lijkt -en voelt zoals mijn menstruatie, en een beetje vroeg is? (6 dagen na eisprong?)

- Of het is mijn menstruatie is eerder is gekomen vanwege het innemen van de MAP.

Ik begin mezelf een beetje gek te maken.

14. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lastig shampoo! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het schijnt volgens mij w dat de map je eigen cyclus kan ontregelen... Heb je na het innemen van de pil al een bloeding gehad? Ik dacht dat dat altijd meteen op gang kwam....

15. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Nee, toen geen bloeding gehad. Volgens mij komt dat later toch?
    .. nu begin ik helemaal te twijfelen! haha

16. piesofkeekje

haha, ben benieuwd maar kan in mijn ogen nu nog niet positief zijn! ;)

17. piesofkeekje

Met een map is de kans op een zwangerschap wel heel klein hoor, zou pas testen over een week dan maar als je nu bloedt zeg ik dat je dus niet zwanger bent, de map heeft zijn werk gedaan en stoot nu het bmm slijmvlies af lijkt me.

18. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Shampoo, zoals ik al zei, geen ervaring mee, maar even Googlen of de bijsluiter lezen misschien? Ik denk ook niet dat je zwanger kan zijn, maar je weet het nooit....

Piesofkeek, hoe is het met jouw geduld?!

Ik heb een test gekocht en heb er meteen 4, is het nu niet raak wil ik toch testen hebben voor komende (echte) rondes... Ik ga nu niet meer drinken en dan rond 9 testen. Zie hier toch vaak vroeg positie testjes, en dan heb ik daarna weer wat test rust ;).

19. piesofkeekje

Spannend sallie! Mijn geduld........ vreselijk:cool:! Had 1 test in huis, vanmiddag met veel te dunne urine gedaan, negatief uiteraard. Nu heb ik niks meer in huis en kan ik dus ook niet testen.
    Baal er wel van dat ik dus weer niet kon wachten:)

Denk wel dat ik zaterdag nieuwe testen ga halen als ik nog niet ongi ben;)

20. piesofkeekje

Zie trouwens dat je ook in nh woont, leuk, ik ook!

Share This Page