Hoi dames! Ik heb een vraag, mijn ovulatietest is naar mijn idee ontzettend positief op dit moment. Lees ik net de bijsluiter door en daar staat in: 'het beste testen tussen 10 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds. Is dit altijd een standaard waar je vanuit moet gaan? Ik heb gisteren en vandaag rond 9 uur mijn testjes uitgevoerd namelijk, en al wakker (gisteren) vanaf half 7, vandaag wakker vanaf 6 uur. Ik snap dat het niet met je eerste ochtendurine moet ivm de concentratie van de urine. Maar nu, ruim 2 uur later, kan het toch niet zijn dat mijn urine nog te geconcentreerd is? Heb al besloten om voor de zekerheid later vandaag ook even een test uit te voeren om te kijken of hij dan nog steeds zo donker is. Hieronder mijn resultaten van gisteren (onderste op de foto) en vandaag (bovenste op de foto)
Volgens mij maakt dat niks uit qua tijd? Deed ongv precies zo als jou met de tijden en de uitslag klopte gewoon bij mij.
Echt? Gelukkig! Ik raakte er al onzeker door haha, dacht misschien hebben die tijdstippen te maken met de concentratie van je urine en kan hij voor die tijd vals positief zijn ofzo? Geen idee wat ik dacht eigenlijk, dit is mijn eerste maand met ovulatietesten en ben nogal een leek op dit gebied
Dankjewel mama09! Jammer dat het een ovulatietest is... zou een andere test ook wel op deze manier willen zien haha!
Ik gebruik ook deze ovulatietesten. En gebruikte ze ook gewoon met ochtendurine. Als er geen LH was, dan was hij ook niet positief. En was hij wel positief, of bijna positief, dan testte ik s middags nog eens. Vind het zelf erg fijne ovulatietesten. Die van jou is zeker positief hoor! Knuffel ze
Ik heb rond 1 uur nog een test gedaan, en deze was precies zoals de bovenste op de foto. Dat wordt inderdaad knuffelen haha! *spannend en romantisch zo*
Ik hoop het ook! Vanochtend wakker geworden met vervelende steken in mijn linkerzij en links onderin mijn buik. Ik denk dat de eisprong vandaag dan is?
Het lijkt erop alsof ie van vandaag weer minder donker is en vind de van jou zo in dit rijtje van gister 9 uur t meest knallend,dus binnen 24 tot 48uur springt je eitje,have fun en hopelijk over 2 weken een mooie zw test
Die van gister om 9 uur is positief. Dus vanaf daar gerekend inderdaad binnen 24/48 uur eisprong. aangezien je pijntjes had vandaag, zal hij in de loop van deze dag zijn gesprongen.