Hallo dames, Even een vraagje. Ik gebruik deze maand voor het eerst ovulatietesten. Ik ben op cd13 begonnen met testen, had toen een duidelijke streep maar lichter dan de controlestreep. De dagen erna 1 a 2 keer per dag getest, de testen blijven qua streep vergelijkbaar met de streep op dag 13, af en toe iets lichter, maar nog niet donkerder en altijd duidelijk zichtbaar. Mijn cyclus is sowieso wat onregelmatig, maar is het normaal dat de testen een week donker maar niet positief blijven? Ik dacht dat er vaak een opbouw inzit? Ik heb ook nog geen krampen oid gehad, wat ik normaal wel heb rond mijn eisprong, dus ik ben er vrij zeker van dat ik nog geen eisprong gehad heb. Kan zo geen foto toevoegen helaas. Bedankt alvast voor het meedenken.
welke test gebruik je? normale of gevoelige ben trouwens wel benieuwd naar de foto zie dat je cyclys wisseld dus mischien duurt het nog een paar dgn voor je ei opbouwend hoeft niet altijd ik had uit het niets smiddags bijna positief en uur erna positief en sochtends was er bijna geen streep te zien nog
Heb ze van sensitest. Blijf gewoon doortesten de komende dagen, zal we weer een wat langere cyclus hebben.
Ik heb een normale cyclus en weet ongeveer altijd wanneer mijn ei is en hoef dan pas 2 a 3 dgn voor de eisprong te gaan testen. Maar als je onregelmatige cyclsu hebt zou ik als ik jou was bijna van begin af gaan testen zodat je ei kan vinden en niet kan missen.... Ik zou als ik jou nog even doortesten, en de testen bewaren zodat je de volgende cyclus een geheugensteuntje hebt van hoe ze eruit zagen op welke dag.
Nou vanochtend dus alsnog een knaller, geen twijfel over mogelijk... Je ei is dan toch ongeveer 24 tot 72 uur erna?
Vandaag ook wat krampen, dus denk dat mijn ei vandaag is... Maar morgen nog een keer testen voor de zekerheid