Dag dames, Hebben jullie ervaring met action in vergelijking met predictor? Op de predictor hoef ik niet te turen, die is mooi. Maar die action gooit roet in het eten. Die is echt vaag. Het is trouwens een gewone action. Komt jullie dit bekend voor? Ik ben trouwens 11 dpo
Ja, dit was bij mij ook zo. De gewone van de Action liet een vaag streepje zien, terwijl de Predictor knalde.
Idem. Kijk eens bij mijn posts 3 weken geleden 4 testen gedaan, zelfde urine, andere testen.... Gefeliciteerd
Die action testen lopen heel vaak niet gelijk op met andere testen. De predictor ziet er in ieder geval heel erg mooi uit! Gefeliciteerd!
De early van action was bij mij duidelijker dan de normale. Dit is 11 dpo bij mij ter vergelijking Action early, predictor en Kruidvat
Ahh top! Van harte gefeliciteerd! Ik vind onze predictor wel vergelijkbaar. Zal ik dan ook maar eens de early van action halen?
Ja ik vind de early fijne testen, veel gevoeliger dan de gewone. En een fijne prijs! Voor 11 dpo is jou predictor ook heel mooi hoor! Misschien is bij jou de innesteling net iets later geweest en bij mij wat vroeger. Als ze maar mooi oplopen. In oktober heb ik een vmk gehad en deze testen liepen heel traag op. Later begreep ik waarom. Dit is mijn oploop nu van 10 t/m 15 dpo met de early van action.
De action testen lopen echt wat minder snel op dan andere testen! Je bent hartstikke zwanger, mooie testen! Gefeliciteerd .
Geen twijfel over mogelijk. Ik had hele goedkope cheap ass testen die ik niet mooi vond oplopen. Toen deed ik een predictor. Die knalde joh! Van harte gefeliciteerd. Je bent hartstikke zwanger