Is deze ovulatie test nou positief of niet? Ondanks ik 5 jaar terug veel ervaring hier mee heb twijfel ik.
Hij kan in principe donkerder maar stel dat je een digitale CB er naast zou doen zou hij denk ik wel een smiley geven.
Hij zou nog iets donkerder kunnen, maar wisseld soms per persoon en per test. Zit iig rond je piek als ik het zo zie
Hij is deze ochtend bij ZK toch weer negatief. Ben wel gewend van 5 jaar geleden dat het meer knalt dan ik gezien heb
Nee, niet met de eerste urine getest vandaag. Tweede urine. Maar de clear blue is ook negatief nu dus mijn piek is geweest. Was gewend bij ZK wel twee dagen een echte knaller te hebben. Dat is nu niet gebeurd. Dat ik me bijna afvraag of ik dan wel een eisprong gehad heb
Same... het verschilt echt per persoon. Met zo'n test was het bij mij m'n piek, die overigens héél kort duurde .. volgende ochtend was de test dan al minder donker, dus moest ook echt 2x of zelfs 3x per dag testen om mijn piek te vinden.. had ook een korte lf
Het gekke is dat ik dus 5 jaar geleden wel echt knallers had met ZK... en dan ook 2 dagen. Nu was het echt heel anders.. vind dat maar gek