1 februari had ik echt een knaller van een test! Dag erna ook nog wel en daarna liepen ze een heel stuk af. Nu wou ik kijken hoe de test er bij mij uit zou zien bij geen eisprong, omdat je hoort dat sommige dames altijd een streepje hebben en sommige blijft 't wit.. Maar nu is de test streep gewoon weer donkerder dan de controle streep! Hoe kan dit??
Het kan zijn dat je ei niet is gesprongen 1 februari,en dat je nu een nieuwe piek meet,en dus een langere cyclus hebt. Maar...het schijnt dat sommigen ook positief testen met een ovu als ze zwanger zijn.Ik zou dat laatste toch uitsluiten met een zwangerschapstest
Meid,die knipoog staat er niet voor niets achter...ik zou zo snel ik kon naar de kruidvat gaan,en een kv2v5 kopen.Even 2 uurtjes niet plassen en weinig drinken...en die die test doen.Kom je het resultaat even showen (en nee,dat hoeft niet maarzou wel kunnen...als antwoord op je vraag)
O ja,die kv2v5 hebben wat langer nodig om duidelijk te worden...Dus wat langer laten liggen dan de aangegeven 5 of 10 min.
Had je in het begin geen testen gedaan die wit bleven Je wilde gewoon stiekum kijken of je een knaller had Nou ga testen meid!
haha jaaa stiekem wel... nee echt niet want ik weet dat ze daar niet voor bedoeld zijn! ik heb wel doorgetest na mn knaller en die liepen echt goed af na 2 dagen, echt nog maar een heeeel licht streepje! nou ik huppel ff naar de kruidvat hoor hihi to be continued zullen we maar zeggen
ja dat dacht ik ook toen die steeds donkerder werd! nog ff een uurtje wachten hihi, ben ook erg benieuwd!