hey, wat denken jullie ? weeral fijn en heel dun ... indroogstreep ? (kv test ,resultaat na 20 min) grtjs
Dat komt vaak voor bij die plustesten. Pennestreepjes betekenen veelal negatief. De teststreep moet even breed zijn als controlestreep. Dan is de test positief.
Hm... Ik heb hele slechte ervaringen met plustesten en dit soort streepjes... Ik zou even de etos en kv 2v5 euro testen proberen. Ik duim voor je!
Ik vertrouw ze niet. Ik heb er ook mee getest. Eerste keer dezelfde streep als bij jou, 2e keer dikkere streep er zoals controlestreep. Maar ik test negatief met de kv 2v5. (Al lijkt daar nu wat te komen) Indroger is het niet gezien hij volgens mij net als bij mij blauw is? Ik denk dat deze testen gewoon vals positief geven.
Dit was mijn 3 de test . Ik heb ook al een predictor early gedaan ,die gaf ook een heel licht dun streepje (volgens sommige zichtbaar volgens andere was er niets ) of foto kon je ook bijna echt niets zien maar op de test zelf was er echt wel iets . maar ook zo een twijfelachtig geval ook.Ook al een clearblue gedaan gaf ongeveer het zelfde resultaat als bij kv test, ik weet het gewoon niet meer goed. Ik word er gek van
Pfff irritant he!!!! Ik zit ook met zo'n dilemma... Waarom niet gewoon een duidelijke streep ben je al over tijd? Of test je te vroeg?
ik ben nog niet overtijd normaal morgen moeten ze komen . maar het is allemaal nog al ingewikkeld vermits het om een klein accidentje met men pil gaat en dan kan je naar het schijnt niet echt uittellen wanneer de bevruchting plaat heeft gevonden of zo iets (ik ken er niet veel van hoor ) Ik heb mijn op dag 4 na het innemen van mijn pil moeten braken ongeveer 1,5 week later ben ik dingen beginnen voelen en daarom beginnen testen . misselijk, hoofdpijn, fijne steekjes in onderbuik , rommelende darmen, mijn tepels die precies aan vervormen zijn .Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft maar ook verhoogde lichaamstemperatuur = normaal bij mij 36,5 ong nu rond 37 of hoger ... ik weet het echt niet meer
Ohh spannend!!! Misschien maandag bloed prikken bij de ha?? Heb je al een kruidvat 2 voor5 euro gedaan??? Ik zit 4 dagen voor nod en dit zijn mijn testen van gisteravond vanochtend en nu ik denk .. Niet goed
Ik denk dat het wel goed is hoor Sammy! Even wachten tot maandag met testen, dan zie je duidelijk verschil!
Heb zojuist een beetje bruinverlies gehad ( slijmerig bruin) nog 1 dag voor nod normaal. Ook plots branderig, zeurend gevoel in onderbuik?! iemand die weet wat dit kan zijn ( afscheiding is wel helemaal anders dan voor menstruatie)
Die ziet er wel goed uit Sammy denk dat je over een dag of 2/3 duidelijk verschil zien, gefeliciteerd na zo lang super! Chlo wat naar he die onzekerheid bruinverlies zegt nog niks .... maandag weer testen? Ik blijf duimen!
Waarom denk je dat, ik denk juist dat het wel goed zit. Ik testte toen ik vier dagen over tijd was nog vager als jij nu 4 dagen voor nod. Beschouwde ze als negatief/indrogers maar had drie weken later een knaller.
Ja ik word er echt gek van. Ik zou graag hebben dat het + is anders zal het nog een jaartje of 2 wachten worden ik zou al heel graag er aan beginnen maar mijn vriend zou liever nog wat wachten als hij kan kiezen maar hij zegt ook we nemen wel zoals het komt. . Ik heb dit niet expres met men pil geknoeid ofzo hoor maar ik zou er heel blij mee zijn