1 posi en 1 nega test...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LeonaC, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeonaC

LeonaC Lid

31 mei 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik ben Leona, 29. Sinds een klein half jaar met mijn man aan het proberen om een kindje te krijgen. Super leuke tijd!
    Sinds een week voel ik me heel ziek, misselijk, moe, last van mijn darmen. Dacht eerst dat ik zwaar griep kreeg, maar bedacht me toen dat ik ook zwanger kan zijn! Gisteravond (3 dagen voor NOD) getest met predictor early, helemaal blij! Vanochtend nog een keer, wilde zekerheid en had toch twee testen gehaald..... Test negatief (ook predictor early). Wat denken jullie? Vals positief? Hmmm.....

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik heb het ook een keer gehad! Maar daarna toch positief! Je bent nog vroeg en je hcg schommelt dan. Ik had alleen s avonds positieve testen! Daarna pas werden ze in de ochtend ook donkerder! Dus misschien vanavond paar uurtjes je plas ophouden en nog een keertje testen?? Succes!!!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Predictor early vertrouw ik niet.
    Ik had een roze best duidelijke streep toen ik testte met kraanwater.
    En hier had iemand zijn man ook getest en kreeg ook een posi test.

Ik zou een ander merk proberen.

4. LeonaC

LeonaC Lid

31 mei 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ladies, vanavond dan maar nogmaals testen, EN met een ander merk.... Moet eerlijk zeggen dat ik echt even heel teleurgesteld was! ;) afwachten maar weer.... :)

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    redictor early geven heel vaak valse streepjes

Zou de kruidvat test halen 2 voor 5 die zijn ook wat gevoeliger

6. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik heb gisterenavond (10DPO) positief getest met een Kv2v5. Dat is een"gewone"test, maar ik las op internet dat deze "gewone"testen soms beter zijn dan die hypersensitieve dingen. Probeer dat vanavond anders even nadat je een paar uur je blaas vol hebt laten lopen ;)

7. LeonaC

LeonaC Lid

31 mei 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Heb dus de kv2v5 testen gehaald, ideaal. Gisteren weer nega, vanochtend licht streepje. Happily confused, haha. Nog steeds misselijk, krijg er alleen maar klachten bij. Sinds vanochtend ook een zeer vernauwde vagina, zou het dan toch misschien...? Morgen de nod, dus duimen maar... :)

8. LeonaC

LeonaC Lid

31 mei 2013
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enne.... Gefeliciteerd, ZouZoGraag...! Hoe voel je je?
    Dikke knuffel!

9. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    heb je foto van je kv test?

Deel Deze Pagina