na de afleestijd zou je hem als ongeldig moeten aanschouwen, anders enkele dagen wachten en nog is doen, ik had trouwens vorige week ook zo een vage test, en toch ongesteld geworden
ik denk dat die test van woensdag echt wel een nega test was, buiten de afleestijd enzo, maar toch voel ik me zwanger (lekker stom, kan het me natuurlijk ook aanpraten, ben ik erg goed in!) vrijdag (6-7 dpo) veel te vroeg getest die was nega. ik wilde wachten tot woensdag, maar mn vriend zei, test nou maar vandaag dan weet je tenminste zeker dat je niet zwanger bent en kan je stoppen met jezelf gek maken. dus ik getest (9-10 dpo dus... nog steeds vroeg) en het was heel gek, want de controlestreep was ok, maar ik zag geen roze tweede lijntje, maar wel een witte... dus op de plek waar de teststreep moet, zag ik een wit lijntje, eromheen was wat rozig. dat is toch nega of niet? mn vriend raakte ook helemaal in de war (hij kijkt altijd als eerste op testen haha zodat ie het mij evt kan vertellen, is onze 'traditie')... wat moet ik hier nou mee, heeft iemand dit wel eens gehad? als ik me zo blijf voelen dan test ik zaterdag pas weer... dan moet het wel duidelijk zijn lijkt mij...
je testen tot nu toe waren dus eigenlijk steeds te vroeg?! ik zou als ik jou was nog een dag of 4-5 wachten en dan testen, dan weet je zeker dat je rond je nod zit en kan je pas echt goed bepalen of je wel/niet zwanger bent, toch? ik snap dat je het snel wilt weten, maar je moet nou eenmaal rond 14 dpo zitten om het echt goed te kunnen bepalen ... succes met wachten!
Je bent pas bevallen! Ik heb wel eens gehoord dat je dan nog positieve testen kan hebben als je nog niet ongi bent geweest. En wat betreft je kwaatjes, tja, ontzwangeren?
ik zou ook een paar dagen wachten met testen. je bent vroeg en het kan daardoor alle kanten nog op gaan. ik weet hoe moelijk het is om te wachten
nou kon niet meer tot morgen wachten, maar hier een nega test vanochtend... het zal wel loslopen dus (stiekem vind ik dat wel jammer hoor!) ik denk dat we in januari ofzo weer voor het echie gaan... bedankt voor jullie reacties!
jammer. tuurlijk ben je teleurgesteld je hoopt toch dat hij positief zou zijn. hopelijk snel eenduidelijke positieve test voor je
Hier helaas ook heel vaak een indroogstreepje gehad met de kruidvat testen. Je mag ze niet meer aflezen naar een bepaalde tijd, maar ook ik vis ze vaak weer uit de prullenbak haha....dom dom dom, mja als je graag zwanger wilt worden kun je het niet altijd geloven als de test negatief is,. Maar ik heb dus naar een half uur/uur bijna altijd een 2de licht roze streepje gehad...en ben helaas toch niet zwanger gebleken Toen ik zwanger was van onze dochter had ik binnen de afleestijd wel een 2de dikke roze lijn en dat 5 dagen voor nod.
Nou meiden, de laatste mogelijkheid op een positest was vanochtend, maar nog steeds nega, dus echt geen beebje in de buik... we wachten gewoon rustig af tot we er weer voor gaan en hopelijk is ons dan nog een derde kindje gegund. bedankt voor jullie reacties allemaal!