Misschien een hele domme vraag, maar ik ga hem toch stellen. Ik gebruik nu de dipsticks van zwanger & kids. Die wil ik ook blijven gebruiken, maar zo nu en dan ben ik niet thuis op het tijdstip dat ik altijd test. Ik heb daardoor al een paar keer niet kunnen testen, omdat ik niet in de weer wil met bakjes als ik niet thuis ben. Nu zag ik dat er ook midstream testen zijn (die je in je urinestraal kunt houden?). Mijn vraag is of de uitslag van zo'n andere test kan worden vergeleken met de uitslag van de dipstick. Dus kan ik de verschillende soorten testen in één cyclus gebruiken? Heeft iemand hier ervaring mee?
Mij lijkt dat als je het van het zelfde merk gebruikt zoiezo niet verkeerd is zit alleen een ander omhulsel om... Ik heb vandaag ook die van het kruitvat moeten kopen want ik had geen ovutesten meer en mijn ei komt ieder moment en die is ook bijna positief...
Ja, die midstreamtesten zijn ook van zwanger & kids. Ik wist alleen niet dat diezelfde staafje daar dan inzitten. Als dat zo is, zal het wel gelijk zijn inderdaad en ga ik het gewoon maar eens proberen. Bedankt voor je reactie!
dat zijn volgens mij echt dezelfde dingen alleen zonder omhulsel. anders even hun mailen. dan wete je het 100% zeker. is geen rare of domme vraag hoor! je bedoeld nu ook dat je niet in 1 cyclus met 2 verschillende testen wil testen omdat je een ander resultaat kan hebben toch?
In principe zouden alle op de markt zijnde testen dezelfde uitkomst moeten geven natuurlijk: je hebt je ei, of je hebt hem niet. Je bent zwanger of niet. Zelf zou ik (als de testen verschillend blijken) me toch prettiger voelen om dezelfde testen te gebruiken. Je bent dan gewend aan hoe ze kleuren, wat positief is, wat niet etc. Maar dat is natuurlijk mijn gevoel...
Ik ben hier ook wel benieuwd naar, gebruik ook de ovu testen van zwanger en kids. En ook ik heb geen zin om met bakjes in de weer te gaan als ik werk.
Nou, ik heb een mail gestuurd naar zwanger & kids en ze zeggen dat zowel in de cassettes als de midstream dezelfde staafjes zitten en dat zijn dan dus de staafjes die ik nu los gebruik. Ik heb nu dus een aantal midstream testen bij ze besteld. Wel een stuk duurder (5 voor ruim 6 euro geloof ik), maar het lijkt me wel handig.
oke dat had ik al wel verwacht. de testen zijn idd duurder alleen omdat er een cassette omheen zit. hopelijk ben je ze niet lang nodig en ben je snel zwanger trouwens netjes dat ze zo snel reageren
Ja, het is ook wel logisch. Maar wel prettig om het even zeker te weten. Misschien blijk ik ze wel niet eens meer nodig te zijn. Komend weekend is mijn nod. Die van jouw nog eerder zo te zien, Ellen?
Ik heb tot nu toe alleen de dipsticks gebruikt, maar het is inderdaad wel een slim idee om voor de dagen dat je niet thuis kunt testen van die midstream testen te gebruiken. Ik heb daardoor wel eens overgeslagen en dan ben je toch bang misschien iets gemist te hebben.