wanneer testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cat2, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik ben 12 april ongesteld geworden. Ik ben 27 april gaan testen met ovutest. Tot nu toe negatieve testen daarmee. Ben ik nu te laat met testen begonnen en zou mijn ei al geweest zijn? Laatste menstruatiecyclus was 35 dagen, daarvoor 2,5 maand niets. Ik dacht zelf dat ei nog zou komen, maar tot nu toe negatieve testen

2. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Je kunt het beste testen om de verwachte NOD, voor jou dus 35 dagen na 12 april.
    29 april - 12 april is 17 dagen. 35 dagen cyclus -17 dagen al gehad=18 dagen nog over.
    Over 18 dagen verwacht je je NOD. Vaak hebben vrouwen een luteale fase (tijd tussen eisprong en NOD) van zo'n 14 dagen. Het zou dus heeeeel goed kunnen dat jij pas over ongeveer 4 dagen (of de aankomende dagen iig) nog een eisprong zult hebben.

3. cat2

cat2 Niet meer actief

Bedankt jellebelle! Ja dat dacht ik eigenlijk ook wel, maar ik merk wel dat ik door de ovutesten er heel erg mee bezig ben.
    Vandaag heb ik een test gedaan, ik vind beide lijnen nu even duidelijk, terwijl eerst de C lijn het duidelijkste was. Alleen is het punt nu dat beide lijnen maar heel licht zichtbaar zijn. Echt heel lichte streepjes. Zou dit toch wel positief kunnen zijn voor een eisprong?

Deel Deze Pagina