Wij zijn nu aan het proberen zwanger te raken van een tweede moppie. Het moet allemaal niet te geforceerd gaan worden, maar toch merk ik dat ik wel bezig ben met het uitrekenen van mijn eisprong. We zijn nu 3 maanden bezig. Ik heb een regelmatige cyclus van 27 dagen en mij eisprong voel ik eigenlijk altijd. Via verschillende websites mijn eisprong uitgerekend en die klopt met wat ik zelf de afgelopen tijd heb bijgehouden. Nu zou vandaag of morgen mij eisprong moeten zijn, maar mijn cervixslijm geeft aan dat dit toch echt niet het geval zal zijn. Het is roomkleurig en niet bepaald rekbaar. Wat moet ik nu aanhouden, de datum (die eigenlijk altijd klopt) of het slijm? Hoor graag van jullie
Vruchtbaar slijm heb je niet altijd voor je eisprong maar soms ook wel eens erna, tenminste dat had ik. Je kan beter gewoon ovulatietesten doen of temperaturen. Is een stuk betrouwbaarder.
Net getest en het streepje was ietsie pietsie lichter dan het controlestreepje, maar het scheelde niet veel. Toch maar "klussen" vanavond?
Extra klussen kan geen kwaad heb ik geleerd. Maar echt positief hoeft het nog niet te zijn. Gewoon de komende dagen blijven testen en klussen. Mocht je er niet elke dag aan toekomen probeer dan om de dag?
Ik heb ook een vraagje over vruchtbaar slijm. Ik heb gisterenavond en vandaag erg duidelijk elastisch, glibberig slijm gehad. Waar je inderdaad 10 cm draden van kunt trekken (sorry haha) Zojuist weer een ovulatietest gedaan, maar geeft al 3 dagen geen smiley aan (digitale van clearblue) Mijn cyclus zit elke maand tussen de 27 en 30. Ik zit nu op dag 13. Mijn banner onderaan de handtekening is het gemiddelde van mijn cyclussen... Weet iemand hoe lang voor de eisprong je deze verandering van slijm hebt? Ik klus wel voor de zekerheid, maar wacht nog op die smiley op de test.... Iemand ervaring/ideeën?