Dankjewel! Ik hoop het! Nu nog een andere vraag: Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest van de etos gedaan (omdat ik die nog had liggen en benieuwd was of die misschien een donkerdere streep zou laten zien). Maar die test was negatief. Toen ik het stripje uit de test haalde kon ik in het licht heel misschien met veel fantasie een heel licht blauw streepje zien. Maar goed...nu weet ik het dus even niet meer. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden en dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
De ene test heeft meer hormoon nodig dan de ander..Mss over 2 dagen nog een test doen.. Je eerste zag er in ieder geval veelbelovend uit..!
Ik heb vanmorgen een clearblue digital test gedaan en die zegt, niet zwanger. Daar ga ik nu maar vanuit hoewel ik 2 dagen overtijd ben. Ik wacht 'geduldig' op mijn menstruatie. Overigens nog wel zwangerschapssymptomen: gevoelige borsten, bij vlagen misselijk, moe. Maar dat kan door van alles komen. Lastig allemaal!
De test die je hebt gedaan is ook wel een hele zwaren... je had beter nog een action test of kruidvat kunnen doen die hebben minder HCG nodig. ik testen met clearblue pas mooi na week overtijd.. misschien is dat nog een optie? mochten deze omo wit blijven dan ben ik bang dat je lichaam je vreselijk voor de gek houd! succes
Probeer weer K2v5. Als deze oploopt ben je wel degelijk zwanger. Heb je Cb met of zonder week indicatie gedaan. Die zonder week heeft meer hcg nodig. Kruitvat is ook gevoelig. Leef met je mee die spanning is niet om uit te houden
Ik heb met tijdsindicatie gedaan. Ik denk dat ik nu maar even wacht met testen. Als ik eind volgende week nog niet ongesteld ben zal ik weer zo'n k2v5 test doen
Je eerste test was positief dus ik zou het nog wen keer doen morgen of zo met kruidvat .waarschijnlijk heb je nog te weinig hcg voor clearblue maar kun je wel zwanger zijn hoor. Succes ik duim voor je