Met de duidelijkheid jij vorige keer getest hebt had ik ook al een cb gedaan savonds en die zei 1-2 wel goed gekeken urine geconcentreerd was kan nu jou urine wat minder geconcentreerd was.
Ik weet bijna zeker dat mijn eisprong 24 september was. Heb een cyclus van 27 dagen.. Ik denk dat mijn nod vandaag is.. Als ik gewoon deze week niet ongesteld word ben ik zwanger. Ik ben gewoon zwanger haha praat een dom beetje maar ja twijfels had ik. Zolang ik geen bloed heb.. Ik ga afwachten.. Dankjrwel meiden..
Ja inderdaad, ik moet volgens mij zowiezo bloed laten prikken want heb een trage schildklier, moet vanwege mijn waardes etc.
Jeetje roosje, wat spannend ineens!was je urine wel geconcentreerd? En was je niet vannacht wezen plassen? Misschien is hij morgen weer een stuk donkerder
Jajo, dat kan inderdaad. Mijn urine was echt van de nacht nog. Ik heb misschien veelste lang ingehouden. Ik ga morgen waarschijnlijk Clearblue test halen. En bloed laten prikken vrijdag
Ik heb kv testen gehaald en een digitale. Ik heb de kv test gedaan en hij loopt gelukkig op. Volgens mij lag het gisteren aan mijn urine, ik ga de digitale niet nu doen. Misschien van de week nog of volgnde week?
Goed zo meid! Je kan hem gewoon doen hoor! Ik heb hem ook gedaan en bij mij stond er 1-2 weken. Dus dat klopt, morgen eigenlijk NOD
Mijn nod was gisteren.. Ik heb bij mijn dochter 1-2 gezien.. Geen 2-3 of 3+ haha dus ik wil wachten en eindelijk een z dat zien raar ben ik he
Afgelopen maandag 12 oktober had ik 1-2 staan op de digitale.. Vandaag heb ik weer eentje gedaan omdat ik niet meer wil testen, alles opmaken.. Dus staat er nog steeds 1-2 Ik ben nu 5 weken en 2 dagen.. Is dat normaal of gaat het niet goed. Ik wil me niet ongerust maken maar ben toch een beetje bang.. Of is mijn hcg echt traaaaag,,
Ik heb geen idee,maar bij mij is hij nu 3 plus en vorige week 2-3. Misschien maak je minder snel hcg aan? Ik duim voor je.
Bij mij was het geen goed teken dat ik na een week nog 1-2 testen. Maar misschien traag hcg. Misschien ben je net te vroeg geweest en over 2 dagen er 2-3 staat. Duim voor je.
Was bij mij ook en als ik waarschijnlijk een dag gewacht had was hij wel 2-3 geweest, want 6 dagen later stond er 3+ Het blijft een indicatie je kan net op 199 gezeten hebben (geloof dat hij bij 200 naar 2-3 schiet. Zou het over een week nog herhalen, of beter misschien gewoon maar niet meer testen maar ja het is moeilijk om het niet te doen.
Ik weet het evht niet meer. Het is vrijdag en ben net thuis. Ha of vk bellen wordt hem niet meer. Dit is echt slopend. Ik wilde digitale volgende week doen en testen op maken. Nu dacht ik ik doe het nu wil er van af omdat ik zo stress. En nu krijg ik dit Zal ik verder testen? Of juist niet meer. Ik denk nu van alles. Klopt het hartje niet? Is er helemaal geen vruchtje? Waarom kan een hcg traag oplopen?