Is dit positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Roosje24, Oct 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marlau

Marlau Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    1,972
    1,191
    113
    Het beste is natuurlijk om niet meer te testen, maar als ik jou was zou ik een kruidvat test doen. Daar heb je eerder mee getest en dan kan je het verschil goed zien. Ik zou het niet kunnen laten rusten maar als jij dat wel kan is dat wel het beste.

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Het hartje klopt nu sowieso nog niet, maar ik had met 4 weken exact 2-3. Maar wel bij m'n eerste en derde zw.

Bij m'n tweede liep m'n hcg echt heel langzaam op en was ruim de 6 weken gepaseerd toen ik oas een 3+ had.

Kan best dat jouw hcg pas elke 72 uur stijgt en je dus dagje later 2-3 hebt. Het is 15.23 dus even bellen kan geen kwaad, daar zijn ze immers voor meid. Een weekend in de zenuwen zitten is ook niks.

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    4,149
    154
    63
    Ik hoop op een trage hcg. Bij mijn dochter had ik knaltesten. Was ook in 2012 he, testen waren toen anders en beter vind ik.

Ik kon tot 15:00 uur bellen dus kan niiet meer, ook al had ik gebeld zou ze niks doen en maandag laten komen.

Toen ik net positief testte en mijn test lichter was zij de assistente. 2 streepjes is zwanger, waarom test je nog verder. Je bent gewoon zwanger etc.

4. anemdo

anemdo Bekend lid

Jun 16, 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Lastig die twijfel. Succes, en ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt :*

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Een streepje zegt inderdaad niks over een doorgaande zwangerschap. Dus hoop dat je enigszins toch wat gerustgesteld bent. Wacht het even af en probeer niet te testen.

6. Krimpie

Krimpie Actief lid

May 18, 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een onzekerheid. Je kunt de huisartsenpost bellen, maar ben bang dat die weinig kunnen doen nu. Ik zou gewoon vragen of je maandag kunt prikken en twee,drie dagen nogmaals om te kijken of het oploopt. Veel sterkte!

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Niet meer testen.
    maandag de vk vellen voor een afspraak.
    Eventueel kan je aangeven dat je je zorgen maakt. Maar je zal evengoed een week of 2 a 3 geduld moeten hebben.

Anders kan je maandag de ha bellen en vragen om een bloedtest maar dan moet je wel meerdere keren prikken om te weten of hcg wel oploopt maar uiteraard geeft dat ook geen zekerheid dat het goed gaat.

8. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    4,149
    154
    63
    Had vroeg in de ochtend een beetje slijmerig bloed. Nu heb ik niks.beetje zeurderig buikpijn, en een beetje niet zeg maar. Opeens diarree, heel raar. Vk bellen of niet?

9. lietjuh

lietjuh Bekend lid

Mar 9, 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    De vk kan niks voor je doen hoor! Gewoon geduld hebben. Gefeliciteerd ga ervan genieten ipv je druk te maken om de kleur!!!

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Maak je niet zo druk meid!
    Er is nu niemand die iets voor je kan doen.
    Zeurderig gevoel in je buik is heel normaal. Alles maakt plaats voor de groeiende baarmoeder.

Diarree is ook heel normaal.
    Je hormoonhuishouding veranderd.

Je moet echt nog een week of 2 geduld hebben voordat een echo maken zin heeft.

11. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    Hé Roosje, heb ook een bericht in ons andere topic geschreven, maar weet niet of je daar nu kijkt. Wat een onzekerheid zeg. Ik snap dat je je nu zorgen maakt. Mijn tip is toch om de vk te bellen als jij dat zo voelt. Het maakt eigenlijk niet zo veel uit wat een ander er van vindt. Als jij dat gevoel hebt, moet je het doen. Ik denk dat ze wel voor minder worden gebeld en het is fijn om dit te delen met een professional. Ik leef met je mee!!

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

En dan krijgt ze van de vk hetzelfde te horen.
    er is nu gewoon echt niks wat de vk of een ander kan doen.
    Een echo heeft geen zin want daar is ze nog niet lang genoeg zwanger voor. Daar krijg je echt niet meer zekerheid door.

Ze zit, net als iedereen die pril zwanger is, in een onzekere tijd. Dat is gewoon zo en daar kan niemand wat aan doen.

13. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    Het gaat uiteindelijk om wat je gevoel zegt is mijn idee. Dat kan soms irrationeel overkomen.
    De kans is ook idd groter dat de vk hetzelfde zegt. En hoe gek ook, als een professional iets zegt, ook al is dat hetzelfde als de ervaringsdeskundigen, is het toch anders en kan dat meer rust geven.

14. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    4,149
    154
    63
    Ik heb beetje kunnen slapen. Ik heb geen bloed meer gehad. Zeurderige pijn is ook weg beetje. Zo heel licht. Voordat ik deze topic had geopend had ik net mijn vk brief gepakt en zou net bellen toen dacht ik van he waarom bel je? Ze kan toch niks doen. Wat gaat ze zeggen, is normaal etc. Nu ik lees heb ik ook aan hetzelfde gedacht. Ze kan me alleen gerust stellen meer niet denk ik.

Ach ja afwachten dan maar. Pff onzekerheid.

15. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Hopelijk was het ongeschuldige bloeding, hoe voel je je verder? *Knuf*

16. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    4,149
    154
    63
    Het is nu wel wat meer geworden , donkerder van kleur is het. Lichte buikpijn. Vk zei dat het 2 kanten op kan gaan. Ik moest afwachten. Als ik tot maandag zo bloeding heb moet ik bellen en dan gaat ze een echo volgende week regelen. Ik moest ook heel veel plassen al sinds de ochtend terwijl ik niet veel gedronken had. Ze vroeg of het een blaasontsteking was maar heb het nooit meegemaakt dus weeet niet.
    Het is nu alleen maar afwachten.
    Bij sommigen is het bloedverlies normaal
    Bij sommigen is het geen goed teken.
    Ik hoop dat het goedkomt. Afgelopen week heb ik veel gedaan. Zware dingen Gedragen gesjouwd ook dus misschienn moet ik uitrusten.

17. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Lieverd niet stressen, hopelijk is het gewoon onschuldige bloeding. Zoek een afleiding en indd uitrusten...
    Het komt goed! Blijf positief.

18. Doetie

Doetie Bekend lid

Sep 26, 2011
    554
    33
    28
    Female
    Friesland
    Pff spannend meid. Sterkte, vreselijk he die onzekerheid

19. 15augustus

15augustus Actief lid

Dec 7, 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Wat moeilijk, duim voor je op een goede afloop

20. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Gezien het verloop van je cb testen,en deze bloeding,heb ik niet zoveel hoop meer voor je...Hopelijk zit ik er naast.Ik duim voor je.

Share This Page