Ik heb vandaag bloed laten prikken in ziekenhuis en daar konden ze mij vertellen dat mijn eisprong heeft plaatshevonden. Deze morgen knal positief getest en deze avond weer. De foto is van nu juist. Kan dit? Als je eisprong door is of zou hij dan ergens va'daag zijn gesprongen?? Vandaag dan nog maar zeker gezellig maken denk ik.. Graag jullie mening.
Ik zou het idd nog maar even gezellig maken vanavond En de komende dagen nog even blijven testen ook. Als je langer dan 4 dagen positieve ovutesten hebt kan dat ook duiden op een zwangerschap. Konden ze in het ziekenhuis ook zeggen wanneer je eisprong ongeveer geweest is?
Ik ben daar vergeten te vragen maar kheb afgelopen vrijdag ook echo gehad en was er een folikkel van 21mm dus hij gaat zeker ergens dit weekend of vandaag geweest zijn.. Dit weekend waren mijn ovu testen niet zo positief. Enkel gisterenavond was het na 1 min al heel duidelijk. Dus misschien vanavond wel de perfecte timing...
Rond kwart na 5 een nieuwe ovulatietest gedaan en deze was niet meer positief. Hopelijk hebben we het op de juiste momenten gezellig gemaakt.