Is dit positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eleda, 5 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleda

Eleda Lid

1 mei 2015
    63
    7
    8
    NULL
    NULL
    Maar als je na een uur alweer gaat testen, heb je toch nog weinig hcg in je urine? Spannend hoor! Wanneer ga je weer testen?

2. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hcg schommeld in begin gewoon morgen met ochtend urine testen

3. Jippie27

Jippie27 Lid

29 jul 2016
    60
    0
    0
    NULL
    NULL

İk ga morgen ochtend weer testen, de test die ik na een uur deed bleek ook een heeeele lichte streepje te hebben:D ik heb bijna de neiging om alarm op te zetten voor 6 uur in de ochtend om te testen hahah. Ga jij ook morgen testen?

4. LittleTwinkle

21 mei 2016
    53
    0
    6
    Hier hetzelfde! Ben benieuwd wat je volgende test uitslag is

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    HCG schommelt NIET. Alleen de concentratie van HCG in je urine schommelt. Dus als je urine licht is zit er per ml minder HCG in waardoor je test minder duidelijk en bij lichte streepjes zelfs negatief kan uitslaan ondanks dat je toch zwanger bent.

Als je donkere urine hebt zit er per ml meer HCG in waardoor je dus duidelijker positief test. Omdat de meeste mensen 's ochtends de meest geconcentreerde urine hebben wordt daarom geadviseerd om in het begin met ochtendurine te testen. De mensen die middag of avond testers zijn (dus in de middag of avond duidelijker positief testen) hebben dan in de middag of avond de meest geconcentreerde urine

Deel Deze Pagina