Hallo dames, Daar ben ik weer een keertje, eerste x dat ik ovulatietesten gebruik maar ik heb het idee dat mijn eisprong al is geweest terwijl ik volgens mij nog steeds geen positieve test heb....willen jullie even meekijken.....volgens cyclus zou ik afgelopen week mijn eisprong hebben gehad. Ik test 2x per dag...
Vreemd, ze zijn allemaal ongeveer even donker maar er zit nog geen positieve tussen. Ik zou nog even doortesten hoor. Succes!
Zit inderdaad nog geen positieve test tussen. Heb je eerdere maanden ook ovulatie testen gebruikt waardoor je denkt dat je ei al geweest is? Alleen een App bijvoorbeeld is niet betrouwbaar. Ik zou even doortesten. Hier vorige maand ook zo'n week later dan verwacht een eisprong. Dacht dat ik mijn knaller van een ovulatietest niet meer zou komen, en toen ineens wel! Alleen later dan verwacht. Misschien bij jou ook. Succes!
Hé Puk1987, Heb ik deze cyclus ook gehad. Vanaf dag 8 getest (was de 1e keer dat ik de testen ging gebruiken) en pas op dag 20 een positieve ovulatietesten. Tot dag 20 was het 2e streepje iedere keer wel donker maar lang niet zo donker als de controlestreep. Ik had het eigenlijk al een beetje opgegeven en had zo iets van volgende cyclus beter. Maar had nog 2 testen liggen, dus dacht nou maak ik die ook maar ff op. Dat waren beide dikke knallers, in de ochtend en avond. En dan zie je dus ook hoe het dus moet zijn en kan zijn! ik zou dus nog even doortesten.
Fijn dat jullie hebben gereageerd! Wil dit dan zeggen dat de tijd tussen eisprong en menstruatie maar kort is?? Of komt de menstruatie dan ook later? Ik dacht het ei de vorige maand te merken aan buikkrampen icm app🙈...misschien heb ik me vergist natuurlijk 😉
Ik heb gisteren pas op dag 34 een positieve test gehad dus vooral volhouden met doortesten! Ik denk dat he cyclus dan gewoon wat lager is
Er zit helaas echt nog geen positieve tussen. Je kunt dus of een langere cyclus hebben, die zitten er gewoon weleens tussen, of je periode tussen eisprong en menstruatie (LF=luteale fase) is korter dan 14 dagen. Rustig nog doortesten dus. Ik gebruik ook deze testen (zwanger en kids toch?) en een knaller is echt niet te missen.
Deze zijn van Sensitest maar volgens mij zit daar niet veel verschil in.....knallen ze meteen of na een half uurtje?
Die van zwanger en kids knallen echt meteen, je ziet de teststreep dan al bij het doorlopen heel duidelijk en zodra die droog is knalt het eraf. Ik probeer een foto bij te voegen. En dan kan het als je precies op je piek zit nog meer knallen dan dit.
Ik gebruik ook die van Sensitest en ze knallen vrijwel meteen. Hooguit na een paar minuutjes. Even kijken of ik een foto kan toevoegen.
Je hebt nu 7 dagen getest, dan kan het zijn dat er nog geen positieve test bij zit. Op welke cyclusdag (cd) zit je nu en op welke cd ben je begonnen met testen? En hoe lang duurt je cyclus gemiddeld? Als je te laat bent begonnen kan het ook zijn dat je je piek gemist hebt en begin je te vroeg dan kost het je een hoop testen ('t is best lastig om het juiste moment te vinden). Het zou best kunnen dat bij een positieve test het streepje echt super knallend duidelijk is, maar dat weet je alleen zeker als je doortest Dat de streepjes nu al redelijk donker en goed zichtbaar zijn zegt helaas niks.