Healtypharm test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bloem74, 26 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem74

    Bloem74 Actief lid

    15 nov 2016
    156
    29
    28
    Vrouw
    X
    X
    Gisteren een testje van dit merk gedaan(supermarkt) al gauw kwam er een tweede streepje (blauw) je hoeft niet te turen. Wel is het 2de streepje licht. Vandaag nog een testje gedaan van de action de early, meer een Tuur streepje… heeft iemand hier ervaring met de action testen als zowel die van de supermarkt? Ik kan er nu dus vanuit gaan niet zwanger te zijn aangezien die van de action nog lichter Is?
    Eergisteren was mijn nod. Ben altijd wel precies elke maand.

    alvast bedankt
     
  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.314
    6.897
    113
    Vrouw
    Healthypharm is niet heel betrouwbaar. Ik zou dus eerder uitgaan van de actiontest.

    Weet je wanneer je eisprong was?
     
  3. Bloem74

    Bloem74 Actief lid

    15 nov 2016
    156
    29
    28
    Vrouw
    X
    X
    Nee dat weet ik helaas niet,

    waarom zijn deze testen minder betrouwbaar? Ik heb nog nooit een streepje gehad als er niks was..
     
  4. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.314
    6.897
    113
    Vrouw
    Omdat het blauwe inkt is en die zijn sneller valspositief dan roze testen.
     
  5. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    Hallo TS, heb je misschien een foto? Dan is het beter voor ons om mee te kijken.. action testen zou ik persoonlijk ook niet echt vertrouwen! Ook al hebben zij een roze/paarse inkt, deze testen geven ook meer dan genoeg valse streepjes!!! Dus eerlijk, zijn we even ver en gezien je NOD eergisteren was, zou je in principe al een Clearblue digital met weken indicator kunnen proberen! Heb je gelijk meer duidelijkheid!
     
  6. Bloem74

    Bloem74 Actief lid

    15 nov 2016
    156
    29
    28
    Vrouw
    X
    X
    Ik zal proberen foto te maken
    Die met blauwe test streep lijkt mij geen vals. Die van action heeft een dun lijntje even dik als de controle streep maar wel licht nog
     
  7. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    Oke, mooi! Dan kijken wij wel mee..
     
  8. Bloem74

    Bloem74 Actief lid

    15 nov 2016
    156
    29
    28
    Vrouw
    X
    X
    Alleen negatieve ervaringen met de eerste test? Ik pin me er maar niet aan vast.. foto uploaden heb ik gedaan maar je ziet dan helemaal niks op de foto en dat terwijl de streep met blote oog te zien is
     
  9. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    Ik zie de foto niet, maar kan me voorstellen dat je de streep dan minder tot niet ziet op de foto en al helemaal na uploaden.. de kwaliteit gaat zo achteruit! Maar oke, tip is om over 2 dagen weer te testen als je menstruatie nog niet is op komen dagen! Wel raad ik dan aan om andere merk test te gebruiken. Kruidvat of etos merk, 2 voor 5 euro testen! Of de Predictor of de Etos early
     
  10. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Healthypharm is erg onbetrouwbaar helaas. Dus het kan zeker een vals positief zijn, die van de Action zijn doorgaans prima dus ik zou het bij die houden. Hopelijk lopen je testen de komende tijd op!
     
  11. Bloem74

    Bloem74 Actief lid

    15 nov 2016
    156
    29
    28
    Vrouw
    X
    X
    Hopelijk is er wat te zien. Met blote oog dus wel maar naar hier uploaden weet ik het niet zeker meer…
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    Heb het even voor je bewerkt! Ik zie wel wat je bedoelt, maar helaas denk ik dat dit een voorgedrukte/ indrooglijntje is! En een test is niet echt geldig meer als je het open moet trekken om de streep te kunnen zien! Iris deze de test van gisteren? Als het zou is, dan zou ik morgen, het liefst met een andere merk testen!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Heb je een foto van je Action test?
     
  14. Bloem74

    Bloem74 Actief lid

    15 nov 2016
    156
    29
    28
    Vrouw
    X
    X
    Ik had hem inderdaad uit elkaar gehaald maar zonder uit elkaar zag je hem ook duidelijk. Alleen op de foto werd het minder. Verbazend maar wat een rot testen, ik ben vandaag dus ongesteld geworden. Het was dus zeker een indroog lijn. Al was deze wel blauw. Heel vreemd. Bedankt voor het meekijken!
     
  15. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.508
    4.308
    113
    Vrouw
    Nederland
    "Blauwe" testen zijn rot dingen.
    Ook die van clearblue, en ook die van kruidvat..

    Beste zijn idd "normale" testen.
     

Deel Deze Pagina