Hoi hoi Kan een ovulatie test positief aanslaan vlak voor een menstruatie. Normaal voel ik mijn sprong heel goed maar deze maand niet. Afgelopen maandag was die negatief en donderdag positief en vandaag nam die iets af. Heb alleen wel het gevoel alsof mijn menstruatie eraan komt.
Ik denk dan dat je eisprong er nu pas aankomt. Dat kan hetzelfde gevoel geven als een aankomende menstruatie.
ik ben er bang voor, nog nooit een cycles gehad van over de 40 dagen. had donderdag ook wel echt sprong pijn.
de donkerste was donderdag De lichtere vrijdag. Dinsdag nacht gezellig gehad dan is de kans groot denk ik ofnie?
Je eisprong is dan vrijdag of zaterdag dus je zit op zich goed maar ik zou dan NU je man nog even verleiden haha
Ja het is niet de bedoeling We zijn compleet alleen het condoom scheurde en ik die dacht vellig te zitten met mijn prachtige eeuwige 29 dagen cycles. Dus heb nu een grote kans we gaan het zien. Is het zo had het zo moeten zijn moeten we maar denken.
Nou laten we dan maar duimen op een sisser. En dan maar ff denken aan een andere vorm van anticonceptie.
ja dit klinkt als weinig maar we doen er alles aan om dit te voorkomen. Ik kan zelf tegen geen enkele anticonceptie. Sterilisatie van mij kon niet uitgevoerd worden vanwege complicaties. mijn partner zit te wachten op een oproep. En als het zo is is had het zo moeten zijn en is het welkom en geliefd.