Zit inmiddels alweer op dag 34 en had de hele dag al een soort menstruatiekrampen, nu niet meer, zit hier een positieve ovulatietest tussen? Helaas is de kwaliteit door het uploaden minder geworden. Hier is een link naar de foto en is de foto scherper: https://www.mupload.nl/img/lxmy3hmwfk8n9.jpeg
Welke testen zijn dit? Je zou inderdaad snel de middelste zeggen, maar de streepjes zijn niet even donker ... Hoe lang zijn je cycli 'normaal'?
Deze zijn van de action en ben pas net met de pil gestopt, dit is de 2e ronde en de vorige cyclus was 32 dagen. Ik kan me herinneren dat hij de vorige ronde ook niet heel knal werd
Lastig vind dit altijd. In combinatie met die menstruatiekrampen zou je zeggen dat dit het wel is. Testen tot je menstruatie en als het niet beter wordt dan dit weet je dat je geen knallers krijgt. Dat zou ik doen.
Zo had ik ze mijn vorige cyclus en werd toen 8dpo al ongesteld, beiden ook iets lichter dan de C stree
Bij mij knallen de action testen ook nooit. Terwijl de cb test dan positief aangeeft. Dus zou zelf ook van die van 16uur uitgaan
Oke dankje, hou idd gewoon 16:00 aan.. Hebben gisteren en vandaag geklust, moeten we dan morgen weer voor de zekerheid of overmorgen? En reken ik dan vandaag positieve test is uiterlijk dinsdag eisprong (als ie springt) en woensdag 1dpo?
Denk dat het wel de piek was heb sinds een halfuur echt erge pijn in mijn rechter onderbuik en straalt door naar mijn rug met weer menstruatiekrampen, doet ook pijn met drukken.
Wollie mocht het deze maand niet raak zijn (wat ik natuurlijk niet hoop voor je!) dan zou ik je adviseren om andere testen te gebruiken. Bij sommige mensen werken de actiontesten heel goed maar veel andere (waaronder ikzelf 😁 ) vinden nooit een knaller. Ik gebruik sinds deze maand die van 2Bsure (ook aardig voor de portemonnee ) en bij een knaller check ik dan ook nog met CB digitaal. Bevalt goed!
Teddie bedankt voor de tip, wil de volgende ronde gaan temperaturen omdat ik merk dat met deze lange cyclus ik toch wel onrustig word en er aardig wat testen doorheen jaag.. Mocht ik wel weer testen halen hou ik je tip zeker in mijn achterhoofd! Dan kan ik misschien testen en achteraf met de temperatuur checken of het klopt Net weer getest en hij is alweer lichter, ik denk ook dat 16:00 gisteren positief was, helemaal nu die goed opgedroogd is, en ik heb echt pijn! Is dat dan de laatste groei of het springen zelf? Meestal de groei toch?
Ja eindelijk inderdaad, laaaange cyclus dat wel nu hebben we gister en eergister al geklust, is dan vanavond weer handig (3 dagen achter elkaar) of morgen nog eens ipv vanavond?
Ben het met Teddie eens, 2Besure gebruik ik ook, zijn lekker goedkoop en geven heel duidelijk je piek!
Ik zou dan alleen morgen nog doen denk ik.. of jullie moeten het heeeeel leuk vinden, dan vandaag ook nog