Poehff even van me af schrijven.. ik heb altijd een cyclus gehad tussen de 23 en 30 dagen.. (ook niet heel regelmatig maarja) En nu dit keer zit ik al op de 44dagen en nog niks te bekennen.. Heb wel op dag 27,28,29 een paar druppeltjes bruinverlies gehad. Maar als dat de eisprong is geweest dan had ik nu toch ook wel ongesteld moeten zijn. Ben niet zwanger want eergister just in case een zwangerschapstest gedaan en niks te zien.. heel verhaal geworden zie ik nu Denk dat ik maar rustig (ahumm) ga afwachten. Zijn er meer van jullie die plotseling zo'n lange cyclus hebben gehad tussendoor? Groetjess
Oh jeetje, vervelend zeg. Het zou natuurlijk kunnen dat je een keer een uitschieter er tussen hebt zitten. Heb zelf na de zwangerschap en borstvoeding uitschieters gehad van 30 - 34 dagen maar nog nooit zo'n lange cyclus gehad dus kan je helaas niet adviseren. Je zou ook altijd even contact op kunnen nemen met je huisarts natuurlijk als je je echt zorgen maakt. Heb je ovulatie testen o.i.d. gebruikt? Succes in ieder geval!
Ja hier ook paar keer gehad. Had sowieso wel lange cyclussen en werden naarmate de tijd voorbij ging wel steeds iets korter. Dan ineens 28 dagen ipv 44 en dan maand erop weer 37. Toen ik eindelijk een stabiele cyclus had van 31 a 32 dagen ineens uitschieter naar 44 dagen. Geen positieve testen maar ook geen menstruatie. En ineens werd ik wakker en was ik mega ongesteld
Jaa er zit niets anders op dan maar afwachten dat ik ongesteld word. Heel vervelend is het wel moet ik zeggen Lijkt wel of mijn lichaam op pauze staat haha
Bij de eerste ook een hele onregelmatige en lange cyclus.. heb alle lengtes al wel eens gehad. Toen ik na de bevalling pilloos was netjes een cyclus van 31/32 en nu zit ik op 36, wel regelmatig.. maar zo lang. Trouwens wel zwanger geraakt in een lange cyclus.. geloof van 48 dagen
Ja! Die van mij was ook altijd tussen de 32 en 35 dagen en ineens 68! Ei overgeslagen. Gebruik je ovu testen? Let dan even op of je een van deze dagen geen ei hebt! Als ik je cyclus zo bekijk.. Ik had na 53 dagen ineens een nieuw ei die vorige was niet gesprongen!