Is dit raar? Buurvrouw

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmurfjesMama

SmurfjesMama Bekend lid

2 okt 2013
    684
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo zou ik het ook doen. Zou niet zomaar aan haar was komen, daar kan je alleen maar ellende van krijgen en lijkt me eerder een laatste methode.

Ik vind het wel gek en het lijkt me vies, bij ons lopen er vogeltjes en eekhoorntjes over de schutting en die doen daar nog wel eens dingen, bleh...

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hier doet de buurvrouw dat ook.
    Mijn schutting is door mijn vader zo geplaatst dat ie niet op hun grond komt dus we delen hem dan niet en heb ik het recht om er wat van te zeggen.
    Heb ik dus ook gedaan, ik heb ze vriendelijk medegedeeld dat ze de was over de schutting mogen hangen maar dat het wel op eigen risico is.
    We hebben nou eenmaal een hond, dus als de lakens, overtrekken, handdoeken enz. smerig worden of van de schutting afgetrokken worden is dat hun probleem, ik ga het niet opruimen.
    En ondanks de waarschuwing doen ze het toch, tja, dat heeft ze dus al een overtrek gekost en een handdoek.
    Want vorig jaar hadden we nog twee honden (toen leefde Chucky, onze bullterriër nog) en Chucky vond dat wel leuk speelgoed....:D

3. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Mijn buren doen het ook, maar heb er geen problemen mee. Ze houden dan ook rekening met onze plantjes.

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Haha, ik vind dat ook hoor :D

Ik zou gewoon bij de buurvrouw aangeven dat je het niet prettig vindt ts :)

5. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moet je schutting niet toevallig weer eens geverfd worden zeer binnenkort? :p

Nee, vind het niet normaal. Gewoon even aankaarten. Lijkt me de beste manier!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik vind het wel wat raar en zou ook geen zin hebben om tegen de was van de buren aan te kijken in mijn eigen tuin. Als je plantjes ook kapot gaan die je daar in bakken hebt hangen/groeien, dan zou ik er ook wel wat van zeggen.

7. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hahaha oooh ik zie het al voor me. Ik zou hem dan meteen knalrood of fluor oranje maken :D

Maar vind het ook best vreemd. Zou er ook wat van zeggen omdat je er plantjes wil poten. Ook zo uitleggen.
    Hoe komen mensen er toch op he?

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik vind het niet normaal en zou het bespreken met de buurvrouw, wel zou ik dat nu al doen en niet pas als de plantjes er hangen. Dan krijg je een "maar ik doe het al ... Lang".

9. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Dit zie ik ook heel veel, ik vind dat ook zo raar.. De buitenkant van je huis is toch niet schoon? :p

Nu moet ik zeggen dat ik toevallig hier ook het dekbed van de buren over de schutting zie hangen haha.. Maar ik kijk er niet echt tegenaan en die schutting is echt vies.. Moeten ze zelf weten ;)

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het best eh, apart ja.. :)

11. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie echt niet waar je je druk om kan maken sorry...
    (Nee ik doe het zelf nooit maar als de buuf dat wil prima..)
    Vanavond een nat dekbed voor haar, lekker fris :)

12. Onze buurvrouw deed dat gister met haar vloerkleed.
    Ze had er alleen geen rekening meegehouden, dat er aan onze kant nog een stuk schroef uitstak van een plantenbak van vorig jaar.

En onze kat die op de containters lag, vond het ook wel heel fijn om haar nageltjes even in te zetten.

Ja sorry, moet je maar niet zo dom doen. Dat is het risico als je iets over de schutting hangt, waarvan je niet zeker bent wat er aan de andere kant is.

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik zou daar wl wat van zeggen haha, ik hoef toch niet op buurman zijn onderbroeken uit te kijken die over mijn kant van de schutting hangen??/ daar zijn droogrekken voor.... ik vind het dus doodnormaal dat je vriendleijk zegt dat het niet heel leuk lijkt dat andermans was over je schutting hangt....

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Even voor het beeld zo ziet het er vandaag uit:
    En de schutting is inderdaad echt vies. Let niet op de troep krijgen aan de andere kant een nieuwe schutting haha.

Bijgevoegde bestanden:

• gg 001.jpg
      gg 001.jpg
      Bestandsgrootte:
      42,4 KB
      Weergaven:
      73
  15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Het ziet er niet uit.
    Ik zou er wat van zeggen.
    Kijk als ze het nou af en toe zou doen mét jou toestemming, no problemo, maar dit vind ik eigenlijk ronduit aso

16. rums

rums Niet meer actief

Vanaf nu zou ik elke keer die groene plantenbak even water geven :p

Maar nee, nogmaal kan echt niet verschrikkelijk zeg.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik zou er ook wat van zeggen maar dan op een andere manier. Misschien heeft ze niet gezien dat het dekbed in de bloembak hangt. En als het elke dag zou zijn ja mooi is het niet leuk misschien ook maar voor de rest leven en laten leven.

18. Oh die is vast niet blij met het dekbed als ze die straks binnenhaalt. Hahaha

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Waarschijnlijk weet ze niet eens dat daar bij jou een plantenbak hangt?

En als zij aan haar kant, een rekje heeft hangen, dan doet ze dat natuurlijk omdat het laken dan een beetje uithangt, en sneller droog is.

En raar? Nee vind ik niet, maar ik zou me er ook echt niet aan storen.:)

20. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vind dat behoorlijk aso. Als ze een tuin heeft, koopt ze maar zelf een waslijn/droogmolen/droogrek.

Deel Deze Pagina