Is dit raar? Of stel ik me aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nahla2013, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Gefeliciteerd met je verjaardag,

Ja het is natuurlijk leuker als er even gebeld was of langs gekomen
    Maar als hun het zo willen doen, via whatsapp en fb dan feliciteer jij ze toch ook voortaan via internet
    Ik zou me er verder niet druk om maken en lekker genieten van je dag!!

2. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Van harte meid!! En nee, het is niet raar, ik zou me hetzelfde voelen.

3. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik word nooit gefeliciteerd, maar dat komt door mijn moeders geloof, soms krijg kaartje van zus, maar meestal bericht, word meestal volop gefeliciteerd op fb,

Ik hecht er totaal geen waarde aan dus kan ook niet echt oordeel vellen,

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!

Ik krijg ook felicitatie via whats app enzo
    Maar savonds altijd nog koffie gebak en kado enzo 😀

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    oh nee hoor ... helemaal mee eens. En dan die vragen wat wil je voor je verjaardag! Al 22 jaar de reden dat ik niks meer vier. Gefeliciteerd maak er op je eigen manier een feestje van.

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#26 MMarianne, 25 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2014
    Dit en dit misschien de volgende keer vóór je verjaardag zeggen, dat je thuis bent en er eventueel gebak is voor de liefhebber. Niet iedereen is standaard thuis op z'n verjaardag en niet iedereen viert het op de dag zelf, het is ook maar net wat je gewend bent...ik weet dat m'n schoonouders altijd een bakkie willen komen doen op de dag zelf en onze beste vrienden komen 's avonds een borrel doen maar verder verwacht ik niemand en als ik het vier dan laat ik dat weten maar een telefoontje van je ouders lijkt me wel zo persoonlijk ja ipv een whatsapp/sms.

Gefeliciteerd trouwens Lutty en Nahla2013 :)

7. libelle85

libelle85 Actief lid

23 jul 2012
    140
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn moeder belt altijd en komt langs! Ook al vier ik het niet komt ze alsnog een bloemetje brengen.
    Dus vind wel dat je dit jammer mag vinden!

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!
    Vier je je verjaardag vandaag? Zo niet kan ik mij voorstellen dat ze niet meteen op de stoep staan, maar een belletje is wel zo netjes!

9. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.264
    416
    83
    Gefeliciteerd!

Wij doen het altijd zo. Maar familie komt dan wel nog in het weekend er na op bezoek. Kaart geven wij bij cadeautje. Eigenlijk stuur ik niemand meer kaarten. Vind het te duur worden en ik denk dat meer mensen dat vinden!

10. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    gefeliciteerd..! misschien was dat berichtje om je alvast te feliciteren en bellen ze vanavond nog even?

11. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Misschien denk ik nu te simpel hoor, maar als je ze graag had willen zien, waarom heb je ze dan niet uitgenodigd?

Ik heb er zelf een hekel aan om mijzelf uit te nodigen als ik niet zeker weet of iemand het wel viert.
    Het is een doordeweekse dag en niet iedereen neemt er vrij voor. Als het nou een vrijdag was had ik wel even gevraagd of het zaterdag gevierd werd, maar dat is nu ook niet het geval.

Ik vind een smsje wel wat knullig, had zelf een kaart gestuurd en nog even gebeld. Maar ik laat mensen ook niet in onwetendheid, als ik het op prijs stel dat ze langskomen nodig ik ze uit. Dan is het aan hen om te bepalen of ze dat ook doen.

Anyway...Van harte gefeliciteerd!:D

12. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Allereerst van harte gefeliciteerd!

Ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent met 'alleen maar' een Whats'Appje en een FB berichtje. Of je het nu viert of niet viert, je hoopt toch dat je verjaardag voor je ouders ook een bijzondere dag is, en dat ze er nog even met je bij stil staan, en via internet is dan wel heel onpersoonlijk!
    Mijn ouders bellen altijd (dwz: mijn moeder belt, en mijn vader roept er op de achtergrond doorheen, haha!), en ze komen langs - maar dat langskomen laten ze wel van mij afhangen. Als ik ze niet uitnodig, staan ze niet spontaan op de stoep, zeg maar. Dus idd, volgend jaar gewoon uitnodigen?

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    En natuurlijk: VAN HARTE GEFELICITEERD! :)

Ik vind het met volwassen zijn ook weinig te maken hebben. Hoe oud je ook bent, je bent toch altijd het kind van je ouders. En gevoelsmatig vind ik daar dan een persoonlijke oprechte felicitatie bijhoren. :)

14. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Mijn ouders bellen standaard elk jaar voor dag en dauw om "lang zal ze leven" te zingen.. Lief, maar gewoon gefeliciteerd zeggen mag ook gezien het tijdstip/zangtalent van moeder ;)

Maar ik kan me jouw teleurstelling goed voorstellen. Een appje is idd erg onpersoonlijk.

En natuurlijk nog gefeliciteerd!!!! Hoop dat je nog een leuke dag hebt :)

15. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Dank meiden! Ik wacht maar af of ik een belletje krijg. En anders, jammer dan.

Ze zijn uiteraard altijd welkom, we lopen (liepen?) eigenlijk de deur bij elkaar plat. Maar zo'n felicitatie als reactie op de foto van m'n dochtertje vind ik nogal onpersoonlijk als ouder zijnde. Ik heb er ook niet op gereageerd trouwens. Ben echt wel teleurgesteld hoor.

Ik ben dan wel volwassen, maar volwassenen feliciteer je toch ook?

16. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Nahla, misschien nog iets... Ik zie in je reacties dat het je behoorlijk dwars zit. Is het een idee als je anders morgen zelf je ouders belt en aangeeft dat je ermee zit, mocht je vanavond niets meer horen? Om het gewoon even bespreekbaar te maken? Misschien bedoelen je ouders het heel anders dan hoe jij het nu opvat, en het zou echt heel zonde zijn als dit tussen jullie in komt te staan, terwijl je altijd een goede relatie hebt gehad, toch?
    Succes, en ondanks alles toch een fijne avond!

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Gefeliciteerd! Heb je wel een leuke dag gehad?
    Ik snap het wel, mijn ouders bellen mij en mn vriend altijd even. Soms komen ze de dag zelf langs (zoals dit jaar, een maand later hadden we onze housewarming en mijn verjaardag op 1 dag gevierd voor fam en vrienden) en soms komen ze gewoon alleen op de dag dat ik het vier.
    Maar bellen doen ze altijd, s ochtends vroeg vaak al. Dan zingt mn moeder door de telefoon:D
    Bij mijn zoontje doen ze het ook, altijd leuk!
    Zelfs mn schoonmoeder en schoonzus bellen altijd even:)
    Ik vind dat fijn, dan weet je dat er in ieder geval 1 dag in het jaar door je ouders en andere geliefden extra aan je gedacht word.
    FB en WA vind ik onpersoonlijk, ja vrienden kunnen me zo wel feliciteren, dat boeit me niet.

18. Ik vind het, na die mail met naaktfoto's naar het werkadres van je ex, al heel wat dat hij je überhaupt feliciteert :)

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.347
    17.258
    113
    ik zou ook teleurgesteld zijn als ze niet op bezoek komen die dag

20. misa

misa Niet meer actief

Gefeliciteerd! Als dit niet si zoals jullie gewend zijn dan is het wel vreemd.
    Zijn ze nog geweest?

Deel Deze Pagina