HI Allemaal, Afgelopen weken zijn er bij ons in de praktijk 2 nieuwe huisartsen gekomen. Hoop natuurlijk zo min mogelijk daar mee te maken te hebben! Maar ik moet binnenkort en een uitstrijkje laten doen en er wordt een spiraal geplaatst... Dus moet zo wie zo heen. Nu snurkt onze zoon ( 4 jaar) de laatste maanden behoorlijk, elke nacht, maakt niet uit of het savonds is of smorgens, het is eigenlijk continu. Af en toe hoor ik hem door het plafond heen. Dus toch vandaag maar eens naar de huisarts om eens te overleggen. En wat denken jullie. Komt me daar toch een lekker ding binnen!! Jeetje mina!!! Was gelijk van de rel... En dacht gelijk.. oh jee.. als hij maar niet de boel van binnen bij me moet onderzoeken/ en plaatsen... Hoe hebben jullie dat??? Hebben jullie uberhaupt een knappe huisarts?? Ik vind dit toch wel een dingetje, of stel ik me aan?? Gelukkig is er ook een vrouwelijke arts, dus daar kan ik wel terecht. Maar ben benieuwd of er uberhaupt nog meer knappe artsen zijn, en of jullie daar dan ook mee zitten Groetjes!!!
Nee geen knappe huisartsen. Wel een hele knappe arts gehad in het ziekenhuis.. Die -jawel- 1 van mijn borsten verkleind heeft haha! Toen ik bij hem kwam voor controle vond hij mijn bh mooi.. maarja, dat mag je zeggen als je iemand borst geopereerd hebt vind ik maar het is echt een toparts, superaardig en hij ziet er goed uit haha trouwens.. ik had daar totaal geen moeite mee. Voor andere eventuele onderzoeken zou ik dat ook niet hebben. Hij doet gewoon zijn werk.
Eh, nee. En ik heb de laatste jaren zoveel onderzoeken gehad - ook down under - dat het me echt een worst zal zijn.
Ik heb 2 huisartsen en die zijn allebei oud 😅 De 1 kent mij al me hele leven, de ander is net nieuw. Het zijn overigens 2 mannen dus ik heb op dat gebied weinig te willen.
Toen we hier kwamen wonen hebben we ons bij de eerste de beste huisarts ingeschreven. Blijkt mijn dochter inmiddels dikke vienden te zijn met zijn zoontje, waardoor we de huisarts ook privé regelmatig zien. Voor de reguliere huis tuin en keuken bezoekje aan de huisarts geen probleem, maar voor het uistreikje zie ik dat toch ook niet zo zitten. Heb me nu opgegeven voor een experiment met een thuistest
Ik had een kaakchirurg die als 2 druppels water op Alex Karev (grey's anatomy) leek, dat was nog wel leuk. Bij de huisarts vraag ik standaard om een vrouw voor bepaalde onderzoeken.
IK had er ook nooit moeite mee.. waarschijnlijk omdat de gynacoloog ook een oudere man was. De twee huisartsen die dus nu weg zijn waren twee vrouwen. Maar dat de nieuwe arts binnen kwam lopen, dacht ik gelijk.. whow.. en die moet ook mij onderzoeken.... Maar ja wat iemand al zei, als hij de enige zou zijn, had het ook gemoeten, dus ja.. Droppie drie, ja dat is ook wat... de vader van ... dat lijkt me ook wel lastig ja Hoe zou hij dat zelf vinden?? Om je te onderzoeken ook wel raar denk ik...
De afgelopen jaren heb ik zo ontzettend vaak met mijn benen wijd gelegen bij artsen, gyneacologen, verloskundigen en echoscopisten, dat het mij werkelijk niet meer boeit wie er een controle uitvoert.
Hier geen knappe huisarts... Werk in het ziekenhuis en het aantal knappe artsen valt erg tegen Ik heb op zich ook geen problemen met gynaecologische onderzoeken, maar toen ik voor het eerst zo'n dergelijk onderzoek had in mijn eigen ziekenhuis (dus op m'n werk) en ik mijn personeelspas nog om had en vervolgens de gynaecoloog, terwijl je met je benen wijdt in de beugels ligt, zegt: 'oh leuk, we zijn collega's'. Had ik wel even een 'uhhhh' momentje. Sindsdien doe ik mijn personeelspas altijd even af
Hier geen super knappe huisarts maar wel erg een prettige. Met vervangen van Mirena had ik een vervanger, een best knappe jongeman maar dat interesseerde me echt niet. Vond het wel sneu voor hem dat hij m niet kon vinden. Hij keek echt teleurgesteld. ( Mirena zat uiteindelijk in buikholte kon hij niets aan doen) Het maakt me verder echt niets uit. Uitstrijkje kun je bij de assistente laten doen trouwens. Op psychisch gebied praat ik liever met een man maar met m'n huidige therapeute klikt het wel goed en voel ik me echt veilig.
Onze huisarts zal ongeveer pensioengerechtigd zijn. Dus nee, oude vent... Ik werk zelf in een praktijk met twee vrouwen. Als ik naar de huisartsen in opleiding kijk, dan zie ik vooral vrouwen. Knappe huisartsen. In onze regio zijn ze niet echt veel aanwezig!
Ik heb gelukkig een vrouw die een half keer zo oud is als ik. Erg blij mee, want die wil ook altijd alles van je weten en is erg grondig in haar onderzoeken. Als ik een lekker ding als huisarts had én zo grondig/kundig was als zij, was ik overgestapt
Ik heb een vrouwelijke huisarts, als het een mooie man was had ik het niet erg gevonden. Een huisarts doet gewoon zijn werk daar heb ik geen rare gedachten bij. Ben trouwens wel benieuwd in welke dorp/stad. Wie weet is het mijn man wel 😂. Hij heeft trouwens ook een paar leuke studiegenoten die ook huisarts zijn.
Hahaha herkenbaar. Laatst gingen onze huisartsen met pensioen (echtpaar, ik ging het liefst naar de man. Vrouw deed veelal de kinderen ) Op een gegeven moment moest ik met prinsje naar de ha en toen was de nieuwe ha er al. En man wat een leuke kerel! Rond mijn eigen leeftijd, dus was ook wel lichtelijk onder de indruk van hem haha. Laatst moest ik ook uitstrijkje maken en ik hoopte vurig dat hij dat niet zo doen haha. Maar gelukkig deed de vrouwelijke (nieuwe ) ha het. En dat terwijl ik al veel gyns en artsen heb gezien en dus weinig gene meer heb daarvoor. Maar die leuke nieuwe arts het uitstrijkje, neuh liever niet
Borne? OT: ik heb dat ook eens gehad. Vervangende huisarts en ik ging dus voor een uitstrijkje. Ik vond het toch best gek haha
Jep hier ook gehad. ik kom gelukkig nooit bij de huisarts. En had van anderen al gehoord dat er op vrijdag een nieuwe arts zat. Met mijn werk kwam het toevallig zo uit dat ik op vrijdag moest. En man! wat een hunk stond daar ineens in de wachtkamer. Ik heb nog tegen mijn vriend gezegd dat hij op moest passen. Ik ga voortaan al mijn doktersafspraken op vrijdag plannen....hihi.
Lovely we wonen in Noord Holland. .... Grappig om alle verhalen te lezen . En ja dat je bij je collega langs moet is ook wel wat. Maar dat heb je natuurlijk helemaal in een zhuis. Ook al zou je moeten bevallen. Of als je bijvoorbeeld zelf een gynaecoloog bent dan kan zo'n hunk helemaal je collega zijn met wie je ook vergadering hebben en dat soort dingen
Ik heb ook een hele leuke huisarts, en dat in een klein dorpje dus er wordt wat afgezwijmeld hier hahaha