Ik vind het eigenlijk best erg dat deze maatschappij zo individualistisch is geworden, dat je je moet afvragen of het niet ongepast is om luiers te geven aan buren met een baby. Dit lijkt me nou juist HET aanknopingspunt om te feliciteren, kennis te maken en contact te leggen. Leuk toch juist?! Misschien kunnen jullie kinderen later wel met elkaar spelen. Is voor kinderen alleen maar leuk, om vriendjes in de buurt te hebben.
dat heb ik ook gehad bij mijn oudste. toen kwam er ook iemand die verderop in de straat woonde vragen of ik nog luiers kon gebruiken die zij over had. vond het erg lief. ik heb later een kleinigheidje gegeven als bedankje.
Zojuist (half uurtje geleden) met het pak luiers in mijn hand aangebeld. En ze waren er heel blij mee! De mama was vandaag nog naar de winkel geweest om exact dezelfde luiers te halen dus het kwam goed van pas En inderdaad... wie weet of onze kids speelkameraadjes gaan worden. Zou wel leuk zijn met een leeftijdsverschil van maar 4 maandjes. En omtrent de opmerkingen hierboven... ik ben qua direct contact nogal "verlegen" en soms bang dat ik te opdringerig kan overkomen, te erg mijn best wil doen. Rare tik die ik heb overgehouden uit het pestverleden. Op papier/web etc ben ik sterker Vandaar dat ik van andere mensen de bevestiging zocht dat het dus niet opdringerig over zou komen
Super dat je ze blij hebt gemaakt. Lieve actie van je! Niet meer zo twijfelen aan jezelf hoor. Je ziet het, is echt niet nodig.
Super van je! Wat mij altijd helpt, vooral heeft geholpen in de tijd dat ik onzekerder was, is mezelf afvragen hoe ik iets zou vinden als iemand er bij mij mee komt. En dan hoef ik niet eens na te denken, dan zou ik meteen roepen: wat ontzettend lief! Dus dan zette ik mijn onzekerheid opzij en ging ik Het helpt nog steeds op momenten dat ik twijfel. Al is het ook wel eens wat naief, ik ben zelf een nogal spontaan en extravert persoon, er zijn natuurlijk ook minder spontane en/of introverte mensen, die soms anders denken. Maar daar probeer ik me dan niet persoonlijk iets van aan te trekken.