Lieve meiden, Maandag nod, vandaag 11 dpo... in de nacht van 15 op 16 juni ws me eisprong gehad. Begin voor deze ronde de hoop weer een beetje op te geven. Als ik zwanger was had je nu toch wel iets moeten zien?
ik vind die testen erg irritant je lijkt een kruis te zien als je te lang kijkt maar wcht turen lukt niet bij deze... probeer vandaag is een kruidvat 2v5 test das veel beter te zien... enne ws weet je het al maar en zijn genoeg mensen die pas na hun nod of 1 voor nod of 1 week na nod pos testen.... dus geef de hoop nog niet op succes
Ik vind 11 dpo ook wel heel vroeg voor een gewone test hoor.. je hebt bij kv ook early testen..of is dit zo een? Maar zelfs dan had ik bij 13dpo pas licht streepje.. nog even volhouden dus..hoe moeilijk ook.. En temperatuur je ook? Als hij hoog blijft is er ook nog hoop
Ik zou voor Kruidvat 2v5 gaan, die werken in mijn ervaring het beste. Verder vind ik 11dpo erg vroeg hoor.
Snap het helemaal! Ik heb gisteren al getest (8 dpo.. Dom) met action - spierwit. Mag nu van mezelf pas maandag (12 dpo) weer, hoop dat dat lukt. Ik heb vanaf 5 dpo tot en met vandaag af en toe wat rood bloed... Volgens mij is dat een slecht teken, maar omdat ik het nooit eerder heb gehad, ontleen ik zelfs daar hoop aan Voor mooie statistiek over testen zie ook The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy Daar kun je precies zien hoeveel zwangeren op welk moment nog negatief testen...
Ik had op 11dpo ook een negatieve test en daar is toch een prachtig mannetje uitgekomen! ! Dus wil niet altijd Wat zeggen 😊
Op 11 dpo hoef je nog helemaal niks te zien! De meeste vrouwen testen pas positief op nod. Ik had op nod een HEEL licht streepje.
Vind dat ook nog veel te vroeg. Ik begon op 13 DPO te testen en dat gaf maar een heeeeeel vaag streepje (zo eentje waarvan je je afvraagt of het er wel staat).