is dit raar? ovulatietesten action

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Music Mama, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    OKe! welke dag is ie bij jou gesprongen?

2. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    je ei springt binnen 12 tot 36 uur na het begin van je piek dus de donkerste. Als ie lichter is wil niet zeggen dat ie gesprongen is!

3. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Nou eergisteren was die op zijn donkerst... als die 12 tot 36 uur erna is gesprongen zou die gisteren of vandaag moeten zijn gesprongen toch? Of vergis ik me?

@maybee dus hij zou gisteren of vandaag moeten springen toch?
    En als die lichter wordt betekent het toch dat ie al gesprongen is? Of is het gewoon lukraak aan het verminderen? Nu snap ik er de ballen van :s :(

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

@wish: je donkerste hoeft niet persee je piek te zijn, je testen waren nog niet helemaal positief. Het kan voor jou wel zo zijn, maar dat weet je nog niet zeker.

Lh schommelt altijd in je cyclus!
    Check mijn tempkaartje, daar staan ook de ovulatietest bij. Ik had al 2 positieve gehad volgens bijsluiter en daarna weer lichter, nu afgelopen 2 dagen pas een knaller. De dag voor knaller een licht streepje dus vanuit niets knaller. vandaag ook eisprong gevoeld (nu weet ik dat het echt is).

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

6. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Heb ook pcos en bij mij werken de action ovutestrn perfect! En als ie knalt dan doe ik gewoon nog een cb..
    Ik zou nog gewoon even door blijven testen

7. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Ondertussen weer even getest maar het lijntje wordt alsmaar lichter.... misschien rreageert de test anders bij mij? Ik heb er geen verklaring meer voor:(

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Het kan hoor wish dat het wel jouw knaller was, maar dat weet je pas als je 10 a 14 dagen later ongesteld word. (Of Hopelijk zwanger)
    Daarom toch even door testen misschien krijg je nog een echte knaller, misschien ook niet.
    Het werd mij ook pas duidelijk na 1 hele cyclus is normaal.

9. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Nou.. hier vandaag pijn aan de linkerkant onder in mijn buik.. vlagen van een soort menstruatie pijn. Ik zit op dag 15 van m'n cyclus.. heb een cb test en een action gedaan beide negatief.. hopelijk vind ik m'n ei snel.. maar ik vind de pijn wel vreemd.. kan je ovulatie pijn hebben en een negatieve test?

10. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Ik werd op 16 januari ongesteld (was een weekje overtijd daarvoor) na 11 dagen ben ik begonnen met de ovulatie testen van de action zoals t hoorde. Het gaf echt niks aan! Geen streepje helemaal blanco. In de tussentijd wel gewoon geklutst met partner en ging op me eigen gevoel af. Wist ik veel dat me eisprong al geweest was! Ik was op 26 januari bevrucht volgens de berekeningen en termijnecho dat was precies de elfde dag na me eerste dag van menstruatie op 26 januari.

Ga af op je gevoel want ik heb t idee alsof die testen zonde van je geld zijn. Succes

11. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Hoi meid,

Bij mij bleven de streepjes van de action testen zwak!
    Maar toch binnen 1 x zwanger geraakt !! ;)
    Ga op je eigen gevoel af, dat is mij ook gelukt.

12. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    Dank jullie wel meiden.. komt goed (hoop ik ;) )

ga gewoon nog even door met de action testen.. ik heb ze toch in huis dus maak ze nu op.. en de cb ga ik ook nog even mee door..

13. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Nou ik heb dus doorgetest...en heb vandaag helemaal geen streepje! Ik weet dat velen van jullie van mening zijn dat het niet donker genoeg was dus kans groot dat eitje niet gesprongen is...maar als het nu al 2 dagen negatief is...tegen geen streep aan bijna.. is het dan niet zo dat me eitje tovh al misschien gesprongen is? :(

14. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    zo ik heb mijn cd even in mijn handtekening gezet :) ik ben benieuwd wanneer en of ik nog een positieve ovulatie test krijg.. toen ik clomid slikte had ik mijn ei op cd 16... ik zit vandaag op dag 16 maar had een negatieve test.. (2 negatieve testen.. want ik doe s'morgens clearblue en rond een uur of 16:00 action) er is op de action wel een iets duidelijker streepje te zien.. maar nog lang niet positief! het rommelt wel van binnen.. gister behoorlijk wat steekjes en vandaag ook... we houden het spannend haha

15. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    om mijn topic even up to date houden bij deze de test van vandaag,,,

Wanneer zal hij nou eindelijk positief worden?

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hopelijk snel meis, gezien je cyclus lijst zal het echt 1 deze dagen zijn.
    Ow ff off-topic, nog gefeliciteerd met je dochter, zie ik in je handtekening.

17. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    dank je mamalap!! jaja 1 jaar alweer hihi time flys!

ik post morgen weer ff een foto ;) lief dat je zo meeleeft met me!

18. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

vind die al ver positief eigenlijk daantje
    en gefeliciteerd met de kleine meid!

19. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

4 jun 2012
    1.440
    0
    36
    JAAAAAAAAAAAA! ik ben zoooooo blij! haha het is net of ik een positieve zwangerschapstest heb haha maar nu weet ik zeker dat mijn lijf ZELF een eisprong kan aanmaken!!! dat wordt gezellig vanavond ;):D

Zal ik nu vanmiddag of vanavond nog een action doen?

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jaa daantje! Fantastisch, zie dat geduld beloond word. Ik zou inderdaad een action doen, dan weet je of die goed reageren, anders volgende keer geen action meer.
    Veel plezier meid.

Deel Deze Pagina