Oke dank je wel mamalap voor je snelle reactie! vanavond dus weer aan de klus.. kan niet misschien dan zal je denken!
Nou moeden net een action test gedaan.. die is toch vreemd uitgevallen! Moet je zien! Hij blijft ook zo.. ik heb hem ongeveer 20 min geleden gedaan...
Die is wel raar ja! Lijkt alsof ie helemaal is doorgelopen... Hmm, idd maar gewoon door klussen! Haha Ben benieuwd hoe je test morgen is dan.. Bij mij was de piek maar op 1 test te zien. Had alleen s avonds getest, volgende morgen niet meer positief.
Ik heb nog 1 action test en 4 clearblue.. weet niet of het nog zin heeft om door te testen.. ik heb mijn ei gevonden.. wat zouden jullie doen? toch morgen nog kijken of je een smiley of O zou krijgen? en een action? of stoppen en afwachten?
Oeff ik zou persoonlijk nog een negatieve CB willen zien, maar het hoeft niet. Je voelde toch ook dat hij weg is?
vandaag geen buikpijn gehad.. alleen nu wel weer steekjes links onder,,, misschien toch nog maar een clearblue doen morgen.. ik heb ze toch in huis
Haha ik had vorige cyclus ook 3 dagen positieve ovulatietest en op dag 3 is hij ook pas gesprongen. Gezien door temperaturen. Daarom zei ik zou zelf nog een negatieve willen zien.