vader 5 jaar overleden......wil aandenken voor zijn klein kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanluca, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    Deze week is het 5 jaar geleden dat mijn vader veel te jong kwam te overlijden. Mijn oudste was toen 2 mnd en heeft dus geen herinnering aan zijn opa. Mijn jongste was nog niet eens in de planning ;););) en kent haar opa dus ook niet, ze is wel naar hem " vernoemd " maar toch wil ik iets voor hun doen ( oke voormezelf ) voor mijn meisje ga ik een engeltje kopen wat ze aan haar picolo armbanddje gaat dragen ( mini pandora waar ik ook een engeltje aan heb hangen ) maar wat doe ik voor een jongetje van 5 jaar??? wil iets met een engeltje denk ik en het hoeft ook niet perse te gebruiken zijn als bijv sierraad maar wil wel aandenken voor hem.....iemand een idee?????

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, het is nu deze tijd van het jaar ;) dus vandaar dat ik er aan denk: Maar is iets van een sneeuwbol niet een idee? Je kan het doen met een foto - maar ook gewoon met een mooi tafereeltje erin wat jij toepasselijk vind.

Of een mooi mobiel voor op z'n kamertje?

sterkte overigens deze tijd...

3. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Je hebt ook mooie beeldjes van personen. Zag er vanmiddag 1 met 2 poppetjes. Ze zijn van steen....

4. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of dit iets voor je iets maar ik heb wel eens een memory beer gezien.Die kun je laten maken van kleding van je vader.

5. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik vind ie sneeuwbol wel een mooi idee...ook omdat toen hij overleden was de wereld wit was.... en die beer ga ik ff googelen heb geen kleding van me vader meer maar natuurlijk wel kleding van mijn zoontje die hij droeg op een foto met zijn opa.......

Deel Deze Pagina