Hey hey, Mijn moeder heeft dat ook gehad en zei dat je niet met pijn na buiten komt ma het kan wel zo zijn dat je darmen en je blaas verdoofd worden en dan voel je dus geen aandrang om naar de wc te gaan en laat je het allemaal lopen, dus als je nog plannen had om weg te gaan of koffie bij de hema ofzo wil gaan drinken haha, dan kun je dat beter niet doen of een luier aandoen haha, komt goed meid, maarre wel vervelend dat je ouders je niet willen helpen....:S Succces! Liefss Adorable
Mijn ouders zijn ook niet zo mee gaanderig over het algemeen. Zelfs mijn arm vol zussen en broer doen dat niet. Het is niet leuk als je hier tegenaan loopt. Het gaf mij altijd een verloren gevoel. Nu weet ik inmiddels gewoon hoe de vork in de steel zit en probeer er niet eens aanspraak op te maken. Lukt het je niet om iemand anders te vinden voor donderdag? En ik las al ergens, weten je ouders hoe jij je hierdoor voelt? Hoe komt het dat je vriend zo moeilijk vrij kan krijgen, ik heb wel het idee dat hij het wel wil proberen? Anders zou ik dit wel een moeilijk punt vinden, voor mijn man ben ik niet zo genadig, daar verwacht ik gewoon van dat hij er voor mij is als het nodig is. Anders kan ik niet op hem bouwen en vertrouwen. Hopelijk vind je nog iemand!
je mag na zo'n behandeling niet eens meer rijden! je zeggen altijd dat je iemand moet hebben wie je begeleid! want ook al heb je dan bv geen pijn. stel dat je onderweg toch niet goed word van de behandeling ofzo! probeer echt iemand mee te krijgen meid!!
Slaat nergens op dat je eigen vent niet meegaat en dat je eigen ouders geen eens tijd voor je vrij willen maken...... ik vind het schandalig... mijn ex was ook dus zo nooit mee naar het ziekenhuis zelf niet bij operaties moest ik met ov heen en schoonmoeder haalde me dan op.... en dan zat ik alleen in huis omdat ex was werken......is niet vor niks mn EX nu!!!!!! gewoon erop staan dat je vriend mee gaat hoor...je hebt toch een relatie samen...
Inderdaad vreemd dat je geen van je ouders even met je mee wilt.. Ik heb laatst (heel simpel) een kies laten verwijderen in het ziekenhuis in Almere (woon zelf in Lelystad) Omdat manlief niet mee kon heb ik me paps gebeld en die is mij op komen halen, daarheen gereden, gewacht en weer thuis gebracht.. Super toch?! Ik vind dat je dat van je ouders moet kunnen vragen als ze in je directe omgeving wonen.. Maar in jouw geval is dit dus niet,. zorg in elk geval dat je iemand mee krijgt want alleen gaan is echt geen optie! Heel veel succes!
Eerlijk gezegd zou ik het wel netjes vinden als je vriend meegaat. Heeft hij de optie zorgverlof al geprobeerd? In morele zin is het vreemd van je vader, maar mensen doen nu eenmaal weleens onhandige dingen. Als ik het zo lees doen ze verder veel voor je en staan ze voor je klaar, dus als er zoiets een keer insluipt zou ik denken. Oké dan.... Hij zal er niet zo goed over nagedacht hebben. En anders zou ik even bellen en zeggen dat het niet de hele middag hoeft te duren. Hopelijk krijg je het goed opgelost. Sterkte met de spuit!
Mijn man zijn vader heeft laatst deze behandeling gehad. ze gaan met een grote naald je ruggengraad in. Ik ben toen meegeweest met de voorgesprekken bij de arts en mijn man is meegeweest bij de behandeling. Bij ons allebei kwam het helemaal niet uit op het werk, maar dit ging gewoon voor. De diverse bazen zijn daar gewoon in meegegaan. Het leverde wel die dag een onderbezetting op, maar dat was jammer. Zelfs de collega's deden niet moeilijk. Iedereen weet dat dit even belangrijker is. Als zoiets mij of mn kind zou overkomen, dan zou mijn man ter plekke alles uit zn handen laten vallen en meegaan. Heeft ie trouwens laatst gedaan toen ze hem van het kdv belde om te zeggen dat de kleine ziek was. Hij heeft toen ter plekke een vrije dag genomen en is naar huis gegaan met de kleine. Ik vind het wel raar dat je vriend niet mee wil gaan en dat ie het pas zo laat weet. Eigenlijk moet ie het vandaag al weten, En dat je ouders zo raar doen, snap ik ook niet helemaal. Maar ja bij sommige mensen gaat dat nou eenmaal zo.
Jeetje zeg.. Nou mijn man zou zoiets niet overleggen op zijn werk. STerker nog hij meld gewoon dat hij dan donder er niet is ivm een ziekenhuisbezoek van mij, stel dat het mij zou gebeuren dan, en de rest zoeken ze op het werk maar uit.. Zelfs mijn ouders zouden er niet moeilijk over doen. Mij vader zou gewoon onder werktijd meegaan zelfs.. Maarja.. Succes donderdag en ik hoop dat je nog iemand kan vinden..
hey meis, wat zul je je dan even eenzaam voelen! Maar je mag niet rijden met een hernia (sterker nog rijden en zitten is een h*l) Hopelijk kan je vriend mee, ik vind dat het werk dit moet regelen! Ik ben net geopereerd aan hernia.. de vooronderzoeken is mijn moeder mee geweest, de dag van de operatie heeft mijn man een dagdeel vrij gehad. Maar daar heb jij niks aan dat het zo ging. Ik hoop dat er iemand mee kan, want alleen kan gewoon niet!
Ik kon met mijn hernia niet eens zittend vervoerd worden in de auto, laat staan zelf rijden. Maar hoe lang weet je al dat je die blokkade hebt a.s. donderdag? Dan had je vriend toch direct op het werk kunnen melden dat hij er dan niet is? Bovendien roep je dat je dan alleen thuis bent met je kindje, maar als je die nou eens naar één van je ouders brengt, dan is dat al een zorg minder. Vind niet dat je er vanuit mag gaan dat ze altijd maar met je mee kunnen....
Mijn man vond het meevallen... ik ben meegegaan en heb gewoon gewacht met de kids in de wachtkamer en heb teruggereden maar hij kon ip alles zelf weer. Heeft trouwens niks geholpen, na een paar behandelingen is hij maar gestopt. Elke hernia is trouwens naders hoor... dus dat je niet kan/mag autorijden? Net na die behandeling niet idd maar mijn man heeft een hernia (niet operabel, kans dat de pijn erger wordt is groter dan dat het beter wordt) en hij heeft een beroep waarvoor hij altijd moet rijden. Ik denk dat het mooi meegenomen is als iemand wel mee wil maar je het niet automatisch kan verwachten-eisenm iig niet van je ouders. Je bent volwassen, hun hebben ook een eigen leven. Wbt je man, hij had vrij kunnen nemen toch, kortdurend zorgverlof oid?
jeetje ik vind dit ook een beetje raar. toen ik in het ziekenhuis lag waren dag en nacht ervoor mij en zelfs al moest ik 10 minuten lopen naar huis dat wouden ze niet. kwamen ze helemaal vanuit Utrecht naar mij om voor die 10 minuten te rijden zodat ik niet hoefde te lopen ( mijn man heeft geen rijbewijs) is toch niets niets en vooral als je bang bent en een verdoofde been hebt, vind toch eigenlijk wel dat ze er voor je moeten zijn kan mij voorstellen dat je erg teleurgesteld bent xx
Hey meis, de napijn van die spuit valt erg mee hoor. Het klinkt allemaal heel erg eng, maar het valt echt reuze mee! Mijn overbuurmeisje heeft er al tien ofzo gehad en een andere buuf ook en ze zeiden allemaal dat ze heel angstig waren maar er weinig van gemerkt hebben. Het is wel heel flauw dat je pa niet mee gaat...hoezo hele middag in het ziekenhuis, dat valt hartstikke mee hoor, dat duurt allemaal niet zo lang, dus die paar uurtjes kan hij toch wel opofferen voor zijn dochter?! Ik kan helaas ook niet met je mee, moet zelf naar de fysio en ben helaas ook niet echt mobiel door mijn hernia... Sterkte, laat me maar ff weten hoe het gegaan is!
Nanette, je mag best autorijden met een hernia hoor. De vraag is alleen of je het kan! Ik kan het bij deze hernia wel, alleen maar hele kleine stukjes, maar bij de vorige 3 kon ik niet eens normaal zitten. Maar het mag dus wel. Zeeuwsmeisje, ik hoor dat inderdaad veel vaker, dat die stomme spuit helemaal niet werkt! Sterker nog, ik hoor vaker dat ie niet werkt dan dat ie wel werkt! Ik heb ze (nog) niet gehad, ben aan 2 hernia's geopereerd in een tijdsbestek van 11 maanden en heb er nu dus weer eentje, maar deze isniet operabel. Ook vanwege littekenweefsel door de vorige operaties. Ik moet uitslag van de mri afwachten en dan waarschijnlijk ook door naar de pijnpoli.
Hee oud buufje: ik zei ook tegen de anesthesist dat ik wel eens denk is het geen tijdverspilling die spuiten! hij vond het helemaal niet gek, heel veel mensen denken dat zei hij! Maargoed, voor t zelfde geld helpt het bij mij wel en dan hoef ik geen operatie....you never know! Ik kan wel een klein stukje autorijden, max 10 minuten ongeveer. Maar tis nu wel opgelost! een vriendin gaat met mij mee, en mijn moeder komt naar hier en die blijft totdat mijn vriend thuis is!
WEet je het zeker? Als je gaat rijden met een hernia en je krijgt een ongeluk, weet je zeker dat je dan nog goed verzekerd bent? Want het alleen kunnen rijden van hele kleine stukjes geeft dus aan, dat het om kan slaan en dat je door pijn misschien minder allert reageerd of niet in actie kan komen. Ik weet dat toen ik wat aan mijn knie had, ik echt niet mocht rijden, gewoon puur om het verzekeringsgebeuren. Persoonlijk vond ik dat ik best kon rijden, want die houding was nog wel het minst pijnlijk. Dat was alleen niet dus hetgene waar het vanaf hing.
misschien is dat bij iedereen anders, ik ben een week of 3 geleden geopereerd en voior medio jan mag ik niet rijden van mijn neurochirurg...
lijkt mij ook. ieder mens heeft een andere pijngrens en je kan niet al op voorhand zeggen dat als de 1 er geen last van heeft gehad, dat het bij een ander dan ook wel mee zal vallen. @zeeuwsmeisje: dit heeft niks met volwassen zijn te maken als er van te voren gezegd wordt dat begeleiding naar huis sterk aan te bevelen is, lijkt me dat je dat advies opvolgt (als je een beetje volwassen nadenkt)