happy service..?

Discussie in 'De lounge' gestart door maja82, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Gisteren werd ik gebeld door 'happy service', ze hadden mijn naam en telefoonnummer via het blad 'Wij, jonge ouders' gekregen.
    Wat ze doen is je adviseren over de financien van je kind, hoe je het beste kan sparen etc. Dan komt er een consulent bij je thuis en gaat alles uitleggen (verkopen ;) )
    Ik heb niet direct gezegd dat ik het niks vind omdat mijn vriend misschien nog interesse had en ik eerst wilde weten of er meer mensen zijn met ervaringen van deze 'service'. M'n vriend heeft nog even gegoogeld en kwam best wat negatieve dingen tegen bij de site van Kassa. Maar ben toch benieuwd of er nog mensen zijn met ervaring met happy service?

2. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Gewoon niet doen.
    Heb van vrienden gehoord dat ze je een spaarplan willen aansmeren en nog meer van dit soort onzin die je bij je gewone bank ook kunt afsluiten.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    niet doen hoor
    ik ken iemand die er voor gewerkt heeft en het is alleen een verkoop praatje
    gewoon een eigen spaarrekening openen heb je meer aan ;)

4. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    wij hebben zo iemand thuis gehad en idd ff uitgerekend wat je krijgt als je zelf spaart op een spaarrekening bij de bank en dan kom je op hetzelfde eindbedrag uit.
    Dus wij hebben het toen niet gedaan..
    stel dat je een keer in geldnood komt, je moet wel 18 jaar lang blijven sparen......

5. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Bij ons zijn ze ook geweest, wij hebben het ook niet gedaan. Ze hadden wel een heel grappig mens gestuurd haha..

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zou dit ook niet doen! Als je i.d. ooit geld nodig zou moeten hebben moet je een afkoop bedrag betalen.

Ik zou kiezen voor een "bank" krijgen de kids af en toe ook nog een leuk cadeautje. :D

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.811
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    fijn om dit te lezen! ik heb het ook afgekapt, -overigens wist ik voor ik dit las nog niet wie er nu precies belde, maarja happy service verwacht je ook niet als naam haha.
    M'n man had later zoiets van hmm was misschien toch wel interessant, hij vind het wel prettig als alles eens een keer goed uitgelegd wordt. Maar maar goed dus dat ik het al afgekapt had :)

ze belde hier rond 8 uur ofzo deze avond.

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben nog niet gebeld, maar weet nu dus dat ik ze af moet wimpelen. Gelukkig kan ik dat als de beste :)

9. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Maak gewoon een afspraak bij je bank, die leggen alles met plezier uit.

Deel Deze Pagina