Gisteren werd ik gebeld door 'happy service', ze hadden mijn naam en telefoonnummer via het blad 'Wij, jonge ouders' gekregen. Wat ze doen is je adviseren over de financien van je kind, hoe je het beste kan sparen etc. Dan komt er een consulent bij je thuis en gaat alles uitleggen (verkopen ) Ik heb niet direct gezegd dat ik het niks vind omdat mijn vriend misschien nog interesse had en ik eerst wilde weten of er meer mensen zijn met ervaringen van deze 'service'. M'n vriend heeft nog even gegoogeld en kwam best wat negatieve dingen tegen bij de site van Kassa. Maar ben toch benieuwd of er nog mensen zijn met ervaring met happy service?
Gewoon niet doen. Heb van vrienden gehoord dat ze je een spaarplan willen aansmeren en nog meer van dit soort onzin die je bij je gewone bank ook kunt afsluiten.
niet doen hoor ik ken iemand die er voor gewerkt heeft en het is alleen een verkoop praatje gewoon een eigen spaarrekening openen heb je meer aan
wij hebben zo iemand thuis gehad en idd ff uitgerekend wat je krijgt als je zelf spaart op een spaarrekening bij de bank en dan kom je op hetzelfde eindbedrag uit. Dus wij hebben het toen niet gedaan.. stel dat je een keer in geldnood komt, je moet wel 18 jaar lang blijven sparen......
Bij ons zijn ze ook geweest, wij hebben het ook niet gedaan. Ze hadden wel een heel grappig mens gestuurd haha..
Zou dit ook niet doen! Als je i.d. ooit geld nodig zou moeten hebben moet je een afkoop bedrag betalen. Ik zou kiezen voor een "bank" krijgen de kids af en toe ook nog een leuk cadeautje.
fijn om dit te lezen! ik heb het ook afgekapt, -overigens wist ik voor ik dit las nog niet wie er nu precies belde, maarja happy service verwacht je ook niet als naam haha. M'n man had later zoiets van hmm was misschien toch wel interessant, hij vind het wel prettig als alles eens een keer goed uitgelegd wordt. Maar maar goed dus dat ik het al afgekapt had ze belde hier rond 8 uur ofzo deze avond.
Ik ben nog niet gebeld, maar weet nu dus dat ik ze af moet wimpelen. Gelukkig kan ik dat als de beste