Om 17.00 uur mag ik mij melden voor de inleiding ! Vanmorgen om 11 uur was ik er al en er was gezegd dat ik gestript zou worden maar mevrouw zei direct u komt voor opname toch? Uuh opname? Nee hoor, strippen. Schijnt een nieuwe protocol te zijn dat je gewoon direct wordt opgenomen. Iets wat mij helemaal niet verteld is en waar ik ook helemaal niet blij mee ben. Maar goed ik heb dus gezegd dat ik wel nog naar huis wil. Ik wou m'n spilletjes pakken nog even relaxen m'n kleine jongetjes duizend kusjes en knuffels geven, dat was geen probleem als ik maar rond vijf uur weer terug kwam dan. Ik baal wel eerlijk gezegd. Bij mijn eerste heeft het strippen ook geholpen en daar had ik nu ook op gehoopt. Nu schijn ik dus (indien mogelijk) gestript te worden, direct naar de verloskamers voor weeën opwekkers en huppakee ! Nou ja even laten bezinken en we moeten er maar voor gaan. Een ding is zeker nog even en ik heb een klein meisje in mijn armen!!! Duim duim duim!
Ohhhh succes meid!! Maar inderdaad wel een beetje vreemd van de manier waarop Loop je bij een gyn of heb je een vk? Sucessssss...
Dank jullie wel! Ik loop ivm zwangerschapssuiker in het zhuis. Heel vreemd de manier waarop. Juist omdat ik al vanaf een week of 22 in het zhuis loop en uitdrukkelijk heb gevraagd mij eerst te strippen voor inleiding en dat was allemaal akkoord
Heel veel succes! Enne: het blijft jouw lichaam.. Zolang het voor de baby geen kwaad kan kunnen ze met het hele protocol de pot op! Opnemen prima, maar je kan toch vragen of ze na het strippen eerst willen afwachten?
Succes! Welke plaats? Bij mij precies hetzelfde verhaal namelijk. Maar dit kwam doordat de verloskundige niet helemaal duidelijk was geweest naar ons toe.
Amsterdam Rums in het olvg. @2debaby ja klopt dat is ook het is mijn lichaam, maar ik denk dat ik het er toch nog even over ga hebben zo hoor.
Ze hebben om een uur of 6 gestript en een tablet ingebracht en nu moet ik zo weer aan de Ctg en krijg dan volgens mij nog een tablet. En dan hopen dat die wat doet want 's nachts doen ze 'niks' geen tablet ofzo. Dus sja ik lig maar af te wachten en bij ieder kraampje denk ooooh kom op nou ik wil weeen. Ik had trouwens 1 cm ontsluiting en de boel was wel wat verweekt. Ach beter iets dan niets!
Ah ja dat afwachten lijkt me vreselijk Nou ik hoop dat er dan nu iets gaat gebeuren of dat je nog even mag slapen.... Heeeeeeeel veel succes en zet m op!