Pizzarette

Discussie in 'De lounge' gestart door EdN, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Wie heeft dit wel een gedaan? Is het leuk (en lekker)? Is het leuk om te doen ipv gourmetten, of wordt het snel eentonig?

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Ik lees even mee. Ben heel benieuwd. Zag het en het lijkt mij wel leuk voor met de kinderen te doen.

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik ben ook heel benieuwd!

Zaterdag waren wij in Scheveningen en ik zag daar een tentje waar je voor (geloof ik) 20 euro een avondje Pizzarette kunt doen.. Weet alleen even niet meer welk tentje het was.. Zal eens googelen ;)

Edit: Blue Lagoon volgens mij!
    Als je niet ver van Scheveningen woont, misschien eens proberen met vriendinnen of je mannetje? :D En anders bestaat er vast nog wel een ander restaurant waar je dit kunt proberen..

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ja het is superlekker en superleuk ook met de kids. De pizza's bakken duurt alleen wel wat langer dan een vleesje op de gourmet

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    De tijd is inderdaad wat jammer, maar het is wel erg leuk en lekker ook voor jezelf.

6. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Ja wij vinden het echt heel leuk en lekker om te doen! Wij kregen die pizzarette in het kerstpakket en hebben het nu 4 of 5 keer gedaan samen met famile. Je moet er wel echt de tijd voor nemen maar voordeel is wel dat je huis er niet zo van gaat stinken.

7. KimK

KimK Niet meer actief

Jaaaaa. Superleuk om te doen met kids of vrienden.

8. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Ik vind het echt een onding. Het is één x goed gegaan, meegenomen naar CP en hebben hem daar met pizzaatjes en al in de container gegooit. Het deeg was zwart maar nog niet gaar. Sowieso ben je wel een hele avond bezig wil je een beetje vol zitten.
    Zou hem niet aanraden;) ga lekker gourmetten :-D

9. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

I love it!!

En ze zijn snel klaar hoor, binnen 10 minuten! Het hangt af van de deegbodem! Die hebben wij zelf gemaakt en hele flinterdunne bodempjes, dat is echt na zo'n 7 minuutjes perfect!
    Heerlijk om allerlei verschillende pizzaatjes te maken.
    Nadeel vind ik wel dat je dan veel ingrediënten nodig hebt en niet alles kunt opmaken. De pizzaatjes zijn erg klein dus van een ui kun je maar de helft gebruiken en van een pakje salami kon ik driekwart weg doen. Een blikje tonijn idem dito. Wat shoarma gekocht van 300 gr en daar 100gr voor gebruikt. Idem dito gehakt. Je hebt erg weinig nodig van veel verschillende dingen om veel keus te hebben. Ik heb wat restjes ingevroren maar het is niet iets wat je regelmatig doet. Je zou restjes ui en paprika enz wel de volgende dag nog in een gerecht kunnen verwerken. Dat hadden wij de eerste x niet gedaan omdat we dachten dat het wel op zou komen. Maar je zit best snel vol vind ik en zoveel past er niet op zo een pizzaatje ;)

10. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    wij vinden het heel leuk en lekker
    haal bij de winkel de bodem (van danaroll zit de saus ook bij) steek het uit met een grote mok dan past het precies op de houder van de pizzarette.
    en dan erop wat je er op wilt doen.
    vind het echt niet lang duren hoor voor het klaar is, en super lekker

11. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Oke, leuk dat er zoveel mensen positief over zijn. Mijn man houdt niet zo van gourmetten, maar hij is dol op pizza, dus dat is dan wel een leuk alternatief. Ik verwacht dat mijn oudste het ook superleuk zal vinden om zelf pizza's te beleggen.

12. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Helemaal super. Weer iets anders dan gourmetten. Wij hebben hem laatst in de aanbieding bij de AH gekocht.

Het duurt idd wat lang. Maar als je de bodem zo dun mogelijk maakt valt het mee. Het is zo leuk om te doen!

Voor mij even geen gourmet meer!

13. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    ik vind het superleuk!
    Onze buurmeisjes vinden het ook erg leuk om te doen, die maakten voor iedereen lekkere pizza's.
    Gezellig met de buurtjes, wijntje, pizza! Super!

Ik wil er zelf ook graag 1, hopelijk krijg ik hem dit jaar voor mijn verjaardag :D

Deel Deze Pagina