Dag, Het duurt nog even en dan wordt mijn zoon 1 jaar maar ik was aan het nadenken over vieren ervan en zo kom ik op mijn vraag aan jullie. Nu heeft mijn zoon een slechte start gehad, en een operatie met 5,5 maanden oud, is hij door verschillende artsen, verpleegkundigen e.d. gevolgd. Het gaat nu gelukkig allemaal goed. Ik zou het leuk vinden deze grote mensen nog eens te bedanken voor hun goede zorgen maar weet niet zo goed hoe. Dacht aan kaartje, maar dat vind ik ook weer te simpel... ik weet het eigenlijk echt niet. Heeft iemand ideeen? Wat zouden ze leuk vinden? Hoe maak ik het persoonlijk? Wij zijn al die mensen namelijk erg dankbaar! gr Rem
Je boefje iest laten maken. Is erg persoonlijk en voor hen ook fijn om te zien dat het goed met hem gaat. Misschien een mooi gedicht?
ee mooie grote mand gevuld met verschillende soorten fruit voor op de afdeling? een mand gevuld met allerlei chocolade en koekjes en smaken theezakjes tussendoor? een leuke canvas met foto van je zoontje met een tekst? succes!
Hallo, Hee dat is alvast een goed idee! Kan niet meer worden dan een tekening met wat 'verfgeklieder'. Misschien kan ik dat dan scannen of ergens laten afdrukken ofzo? Of flink wat tekeningen maken... is eigenlijk wel zo persoonlijk en we kunnen er nu al mee beginnen. Nog meer goede ideeen? gr Rem
Dag, Bedankt. Fruit, chocolade is ook een goed idee. Zit alleen wel wat met de afstand vanwege verschillende ziekenhuizen... Maar ik denk er nog even over na. gr Rem
Wij hebben na diverse opnames altijd chocolaatjes gegeven. De verpleging en artsen gaven aan hier altijd erg blij mee te zijn!
Hoi, Bezorgen is idd een goed plan Iets lekkers voor verpleegkundigen en artsen is ook een goed idee. Ha ha eerst heb ik geen idee en nu wordt het nog moeilijk kiezen! gr Marike
hee! Ik had zelf een kwarktaart gemaakt van dr oetker. En een kaartje erbij. Vonden ze ook heel erg leuk en lekker natuurlijk eeeeeeeen gezond haha. iedereen ging spontaan met pauze.. hihi