Is dit schadelijk voor fontanellen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door melloncollie, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Gisteren toen Yelena uit bed kwam zag ik dat haar hoofdje bovenop ter hoogte van de fontanellen helemaal ingedeukt was. Ze had overdwars in haar bedje gelegen en lag dus met haar hoofdje tegen 1 van de spijlen aan. Het trok vrij snel bij maar ik vraag me af of dit schadelijk is.

Ze slaapt altijd op een gekke manier maar ik check nu wel vaker hoe ze erbij ligt voor zover ik dat nog niet deed.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee ik denk niet dat het kwaad kan hoor

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik denk ook niet dat het kwaad kan.

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Nee, kan geen kwaad. liever niet natuurlijk, maar dr fontanelletjes voelen zacht, maar zijn bedekt met stevige vliezen. Er kan dus niet zo veel mee gebeuren.
    t voelt wel een beetje eng. Soms zie ik dat plekje echt op en neer bewegen... BRRRRR!!

5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ja dat zie ik ook vaak!

Nou mooi dat het geen kwaad kan, thanks voor de antwoorden!

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

marinte ligt hier ook vaak met dr koppie tegen de spijlen. vind het soms ook weleens eng idd

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hier ook elke nacht.. sochtends uurtje of vijf hoor ik dan Bonkbonk bonk en dan weet ik dat hij met zijn koppie tegen die spijlen aan ligt. Volgens zijn fysiotherapeut kan het geen kwaad, omdat het schedeltje de fontanel beschermd. omdat hij steeds naar dezelfde spijlen gaat, proppen we een paar knuffels in het matras voor die spijlen, dat helpt wel.:) wat zachter voor hem.
    Maar als ik dat gebonk hoor dat ga ik naafr mn toe en leg hem recht, daarna slaapt ie weer verder.

Deel Deze Pagina