Ik kon niet meteen een topic hierover vinden, dus start ik er zelf maar een. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en vraag me af of mijn nestdrang niet een klein beetje abnormaal begint te worden.. Eigenlijk heb ik er al mijn hele zwangerschap last van en heb ik best al wat werk verzet. Het liefst had ik mijn hele huis verbouwd, maar dat is financieel niet haalbaar. Balen! Ik heb al verschillende kamers geschilderd, behangen, de bergruimte grondig opgeruimd en heringericht, mijn kleerkast opgeruimd, de garage opgeruimd en schoongemaakt, ... Nu lig ik al een uur wakker en heb ik zin om een grote schoonmaak te doen. Vorige week ben ik al begonnen met de keukenkasten op te ruimen, maar nu wil ik er dus echt tegenaan. Mijn kleerkast wil ik ook graag opnieuw opruimen (jaja, voor de tweede keer deze zwangerschap) en ik vraag me af of ik wel genoeg babykleertjes heb. Ook wil ik inkopen doen want het voelt alsof ik niets in huis heb en ik bedacht net dat ik ook dringend pampers moet beginnen inslaan. Eigenlijk word ik er gewoon heel erg onzeker van. Ook al heb ik bergen verzet, het voelt alsof het niet genoeg is.
Nou, dat herken ik wel! Ik heb het hele weekend alles aangepakt wat ik tegen kwam. Ik heb ook totaal geen rust in mijn kont Gisteren begonnen met de zolder maar ik krijg snel last van mijn bekken dus dat is heel frustrerend en nu moet ik weer 4 dagen werken. maar zoveel als jij al hebt gedaan krijg ik niet voor elkaar met mijn lijf. Wel fijn he? Maar het kan nooit genoeg zijn...
Ik herken het ook...sterker nog het was mijn eerste zwangerschaps kwaal haha.. Voordat ik positief testte heb ik eerst alle keukenkastjes leeggehaald en gesopt en veranderd... Gister de huiskamer veranderd...en ik weet dat dit nog veel erger gaat worden...ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap ook zo erg..tot grote frustraties aan toe want ik had bekkeninstabiliteit en kon dus niks...en daar werd ik zo kwaad om...
Haha! Herkenbaar! Joh, doe gewoon wat je niet laten kunt. Zolang jij je er goed bij voelt is er geen probleem toch? Een opgeruimd huis is toch lekker?
Bij mij begint het nu geloof ik te komen. Ik erger me KAPOT aan allerlei oneffenheden in huis. Zwarte vlekjes op witte muren bijvoorbeeld. Wil ik meteen de hele muur opnieuw witten. Het liefst neem ik het hele huis onder handen! Mijn man had per ongeluk een stukje verf van de nieuwe witte box afgestoten, ik HELEMAAL chagrijnig. Nu wil ik 'm dus opnieuw verven Ben benieuwd wat me nog te wachten staat