Haha, je hebt toch wel even van de gelegenheid gebruikt gemaakt en de knuffel even extra lang door laten koken? Zo ranzig als die knuffels worden... Maar niet druk om maken idd en de oude op zolder leggen. Van de knuffel van mijn dochter heb ik ook twee reserves, zij heeft het inmiddels wel ontdekt en vraagt nu als haar knuffel vies is om een andere... ideaal.
Haha, ik denk ook dat je het goed hebt aangepakt zo. Mijn dochter heeft twee schaapjes, de een is al helemaal afgesleten en die stinkt ook al na een week, en de tweede is nog helemaal mooi en lekker zacht. Maar die wil ze niet. Ik mag de eerste wel wassen (gelukkig!), maar toen ik haar eens het nieuwe schaapje gaf toen de oude echt even in de was zat, zei ze resoluut: Nee, ander schaapje! Toen moesten we even wachten tot de oude droog was
Onze dochter slaapt sinds 6 maanden met d'r (Nijntje) knuffel. Hebben er na 2 mdn 2 bij gekocht, zodat we ze regelmatig konden wassen. En ook wij probeerden toen, net als jij, te voorkomen dat ze door zou hebben dat ze er drie heeft. Maar toen ze 2 jaar was, zag ze per ongeluk een gewassen knuffel op het wasrek liggen. En er lag dus nog 1 in d'r bed... Toen gewoon uitgelegd dat ze meerdere Nijntjes heeft en dat wij ze wassen. Dat gaf geen probleem. Ze wilde ze wel even allebei vasthouden, bekijken, etc. Nu geeft ze inmiddels zelf aan als d'r Nijntje vies is dat die gewassen moet worden en dat ze een 'nieuwe' uit de kast wil. Ook wil ze 'meehelpen' met 'm in de wasmachine stoppen, etc. Scheelt een boel geheimzinnig gedoe, iig.
Hier ook meerdere reserve knuffels. En ik wissel ze geregeld om en ze heeft dat niet door. En ik mag ze ook gewoon wassen ze doet ze dan zelf in de wasmachine. En dan gaat giraffe zwemmen zegt ze Zoals de andere al zeiden gewoon de nieuwe laten houden en de oude weer opbergen op den duur zien ze er hetzelfde uit.
Ik heb niet alles gelezen dus misschien kom ik wel met eieren na pasen maar ik zou het gewoon eerlijk vertellen. Dat er meerdere knuffies zijn. Mijn dochter heeft ´toetie´ en die hebben we 3. Ze gooit ze zelf in de wasmand als ze een wasbeurt nodig hebben en vind een schone ´toetie´ altijd heerlijk!
had hier ook een reserve knuffel gehaald. zijn knuffel was vies en moest echt nodig de was in. was idd niet droog bij het slapen gaan en mama dacht slim te zijn om reserve knuffel te geven. nou ik kreeg m net zo hard weer terug naar mn hoofd gesmeten. was niet de echte en wat was ik toch een stomme mama. blijkt dat het klitteband op de knuffeltjes nét ff anders zijn. hij ziet het aan de stiksels ofzo, geen idee. de reserve knuffel ligt hier nog steeds ergens in huis, komen hem regelmatig tegen, dan duikt ie weer ergens op. maar noway dat ik hem kan wijsmaken dat dat zijn knuffel is hoor gelukkig heeft ie 2 lievelings knuffels. dus als 1 vies is dan vergaat de wereld gelukkig nog niet want dan is favo knuffel nr 2 er nog
Hier hebben ze het ook wel eens gezien met volle verbazing en enthousiasme. Gewoon duidelijk in zijn en dan is er niets aan de hand. Nu beseffen ze zich dat niet eens meer.
Hier 3 dezelfde knuffels. Ligt in bed, 1 in de auto en de laatste is dus om om te wisselen bij ongelukjes of als er 1 vies is. Toevallig had hij er pas 1 in een emmer water gedompeld haha bij opa en oma. Toen hij die in de auto wilde kon dat niet en heb hem uitgelegd waarom. Was geen probleem. Toen we later die dag mijn.man moesten ophalen is de reserve knuffel meegegaan en in de avond heb ik de natte even gewassen en te drogen gelegd. Nu scheelt het dat ons zoontje niet zn knuffel persee overal mee naartoe wil meenemen. Meestal blijft de knuffel gewoon in de auto liggen en die van bed in bed haha.
Waarom mag je die reserve niet zien? Ik heb er ook twee, maar leg duidelijk uit dat ze er maar 1 mag en als de ene in de was moet, ze de andere krijgt. Vind ze prima
Hier meerdere pluto's waarvan er een goed versleten is ... Er is dus een mama, papa en baby pluto ... Ik zou de nieuwste gebruiken en proberen nog een reserve te bemachtigen en de oude weggooien.
Ik heb er ook 2 en daar heeft dochter nooit een probleem van gemaakt. De een ligt in haar kledingkast en de ander in bed. Dochter gaf op een gegeven moment aan dat het wel weer eens tijd was voor een wasbeurt en dan dan ruilde ze ze gewoon om (ze is de laatste tijd een beetje uitgekeken op dat ding, dus hij is op het dekbed naar het voeteneind verbannen)
Hier zijn 4 'kogge's' in omloop. Op het moment dat hij zijn favoriete knuffel gekozen had hebben we er nog 3 gekocht. We zijn ze vanaf het eerste begin gaan wassen en rouleren. Dus ze ruiken allemaal naar biotex hij kwam er achter dat zijn knuffel kloontjes had toen hij een jaar of twee was denk ik. Ik heb er nooit een probleem van gemaakt en hij had de grootste lol toen hij stiekem de andere uit de kast had gevist en lag te slapen met alle kogges in bed. Oja, de naam kogge heeft hij zelf bedacht, geen idee waar het vandaan komt.