Hoofdje naar links draaien tijdens fles.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door suikerfee, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Onze zoon van 3 maanden draait sinds vanmorgen zijn hoofd helemaal naar links tijdens het drinken. Hij draait zover dat hij bijna achterop kan kijken. De houding waarin in hij ligt maakt geen verschil. Dacht eerst dat hij me gewoon aan wilde kijken maar dat is niet zo.
    Zijn hoofdje recht leggen gaat bijna niet omdat hij zich dan stijf houd.
    Verder is hij gewoon vrolijk, wel wat verkouden.

Herkent iemand dit?

In de box of gewoon zo op schoot doet hij dit niet.

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Mssn is er wel iets interessants te zien?
    Als hij het niet doet in de box op op schoot zou ik me niet direct zorgen maken. Hij lijkt niet ergens last van te hebben? Drinkt hij rustig? Misschien even zijn neusje sprayen voor de fles?

Of probeer hem eens af te leiden met iets anders en dit dan recht boven hem houden zodat hij vooruit kijkt?

3. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Ik dacht eerst ook dat hij me aan wilde kijken, dus op andere arm gelegd om uit te proberen. Maar toen kon hij zijn hoofd nog verder naar links draaien, van mij af zeg maar.
    Neusspray doen we al een paar dagen inderdaad voor de fles. Hij drinkt heel rustig, maar als ik zijn hoofd recht draai laat hij vaak de speen los tussendoor.

Misschien krijgt hij zo meer lucht? Maak me niet direct zorgen, maar wel benieuwd of meer kinderen dit doen. Herken het niet van mijn dochter.

4. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Onze jongste was een draaikont en ik heb in de gekste houdingen het flesje gegeven, haha. Maar dit was omdat ze erg onrustig was en niet goed wilde drinken. Was ook erg snel afgeleid. Dus het wegdraaien herken ik wel, maar niet in deze specifieke situatie.

Zal idd wel te maken hebben met meer lucht oid.

5. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier gaat het hoofd alle kanten op tijdens de fles. Het is inmiddels een onderneming de fles er in te krijgen,haha. Hij wil zoveel om hem heen zien. Denk dat je kindje ook gewoon nieuwschierig is.

6. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Het lijkt ons niet iets van nieuwschierigheid. Ook omdat hij heel rustig is ipv steeds alle kanten op draaien.
    Nieuwschierig was onze dochter ook, geen tijd om te drinken alles willen zien.

Het lijkt een beetje dwangmatig, hij draait nu ook zijn ogen helemaal naar links. Zodra zijn hoofd recht ligt of naar rechts lijkt hij benauwd.

Bedankt.voor jullie reactie.

7. steffiegeorge

26 nov 2012
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier ook op het moment, de kerstboom is zoooooooo interessant dat voeden op de bank praktisch onmogelijk is geworden:p

Deel Deze Pagina