Goeiemorgen dames, Ik zit momenteel 3 dagen voor NOD (10 mei eisprong, dus 8 dagen erna) Zien jullie iets? Ik meen iets heeeeeeeel vaags te zien, maar het kan ook de wens van de gedachte zijn. Ben ook veel te vroeg, maar ik kon de testdrang weer eens niet weerstaan . Dankjewel voor het turen. x Foekje
Ik zie inderdaad een heel licht streepje, maar het is lastig te zien of dit van zwangerschap is of toch een indroger. Ik zou als ik jou was nog een paar dagen wachten zodat je dan wel een mooie dikke lijn op je test kunt zien!
Dankjewel voor het kijken zo vroeg op de ochtend... @Beertje...Dit zorgt bij mij ook voor verwarring. Normaliter blijft de kv test volledig omo wit, en nu meen ik echt iets te zien...Weliswaar Heul ( ) ver weg, maar toch... Nog meer tuurders (Ben echt erg he?)
Ik lijk ook iets heeel ver weg te zien Misschien over twee dagen nog eens proberen hcg verdubbeld met 48u Spannend hoor.
@MommyM: Echt waar??? Pff vind het zo spannend....Dit is pas ronde twee, en we gaan voor een tweede kindje, maar ik vind het misschien nog wel spannender dan toen! Komt natuurlijk ook omdat ik de volgende maand alweer 34 word...Dan verwacht je zowiezo dat het wat langer zal gaan duren. Maar ja, je weet maar nooit... Hopelijk is het echt een streepje in wording
Sorry, ik zie niks;( maar dat betekend natuurlijk niet dat je niet zwanger bent. Helaas afwachten... Succes!
ik zie niks... Maar hoop t wel voor je! Nog ff paaar daagjes geduld en dan heb je misschien een knaltest in je handen!!
Ik had mijn eisprong ook 10 mei. Ben benieuwd wanneer je weer gaat testen, misschien dat ik het nu ook eerder ga doen.
Ik zie iets heeeeel vaags! Spannend hoor, hopelijk heb je op de volgende test wat meer duidelijkheid. (wat een leuke naam heeft je zoon, zo heet mijn kleine ventje ook )
Dankjewel allemaal! Ik twijfel zelf ontzettend of er echt iets staat, of ik hou mezelf ontzettend voor de gek @Cat2: Als je niet bang bent van een negatieve test kun je er best wel een testje tegenaan gooien hoor. Ik ben zelf realistisch dat het deze keer weer niet raak is, maar ik heb deze maand andere symptomen, waardoor ik denk dat het weleens raak kan zijn... Af en toe duizelig Lichte pijn in bekken (had ik bij m'n zoontje laat in de zwangerschap) Steekjes in borsten (zijn nog wel niet gevoelig, of groter) Rommelende darmen (Gisteren na het eten echt darmkrampen) Soort van kriebelsteekjes in baarmoeder Ach ja, we zien het vanzelf...En is het niet, dan HOP naar de volgende ronde! Morgen nog maar een testje doen...Laat het hier wel weer zien als ik twijfels heb @Marti: Mooie naam he? Waren man en ik het al snel over eens
ik zie niks op je test, maar dat duizelig zijn klinkt hoopvol. dat had ik al 5 dagen na nod. Ik heb toen ook de innesteling gevoeld en gezien (drupje bloed in mn inlegkruis) en dag erna was ik toen dus duizelig. Pas dag of 2 later realiseerde ik me dat die drup bloed dat dus was en ik teste toen dus ook positief. Dus wie weet!!