Wat maak ik van A.drianes. G.erardus. Hip, beetje hockey, Fries of scandinávisch vinden we leuk. Geen ordinaire naam. Mag wat langer. Wordt 2 naam achter Jelle.
Ik denk dat ik qua namensmaak ongeveer hetzelfde leuke vind, maar de belemmering is dat je wel iets zoekt met de letters van opa A.drianes. G.erardus. Snap je vraag dus erg goed. Zelf vind ik het wel leuk als het wel ook tamelijk duidelijk te herleiden is. Vandaar deze opties (in afnemende leukheid, vind ik). Aacht Redger Ait (spreek je uit zoals je het zegt ai-t, vaak gebruikt als Ait-Jan) Adewyn Adger Age Janus
Ik weet niet of ze vlot genoeg zijn uit Adrianes Arend Arne Andreas Andres Ardian Arian Aaren Edin Darian Sander Rens als de letters van Adrianes meerdere keren gebruikt mogen worden Dennis Didier Renan Senne uit Adrianes + Gerardus Aeneas Arnaud Arran Eden Eduard Edgar Renaud Ragnar Rainer Reiner Rudger als de letters van Adrianes + Gerardus meerdere keren gebruikt mogen worden Gunnar Guus Ruud
Poeh, lastig! Ik vind zelf dat, wanneer je het onder de noemer 'vernoemen' wilt laten vallen, het meer moet zijn dan wat gehussel met letters.. Maar ik moet zeggen dat dat bij deze namen niet meevalt 😂 Ik ga toch een poging wagen; Arne Gerran / Gèrran Ardi