wij houden niet zo van die zoet sappige geboorte tekstjes en nu hebben we het volgende tekstje uitgekozen voor het kaartje: de een zei, het word een kleine meid, de ander zei, misschien..... het is een kleine knul geworden, je kunt hem/haar komen zien. de meid en knul kunnen nog omgewisseld worden aangezien we niet weten wat het word. nu is mijn vraag is dit wel leuk? of kan ik beter een oneliner gebruiken aangezien ik niet van die andere soort gedichtjes hou? want hoe vaker ik dit tekstje lees, lijkt het net of ik niet gek ben met mijn kleintje? of is dat niet waar?
Hou zelf niet van zoetsappige gedichtjes, dus ik vind deze wel leuk! maar als je zelf steeds meer gaat twijfelen, dan zou ik gewoon nog verder blijven speuren....
Vind hem persoonlijk ook niet zo.. Maar let er in ieder geval op dat het wordT is Altijd zo vervelend als er een spelfout op een geboortekaart staat.. En ik vind het stukje misschien... niet echt mooi klinken ofzo, het loopt niet lekker? En 'komen zien' is ook beetje raar... Sorry ben wel erg kritisch