hallo ik zit te denken om deze tekst op een geboortekaartje te laten zetten het is een liedje van dolly parton you are het is echt het nummer van mij en mijn ventje en nu dachten we ook leuk voorals het zover is om op een kaartje te zetten...... You are my inspiration, you are the song I sing You are what makes my happy, you are my everything You are my daily sunshine, you are my ev'ning star Ev'rything we ever need or want, that's what you are Ev'rything we ever need or want is what you are
Hartstikke leuk en origineel, doen! Wij hebben een gedicht op ons geboortekaartje laten drukken, dat ik zelf heb geschreven en dat heel toepasselijk is voor ons. Vonden we leuker dan die standaard teksten. Zo maak je zo'n kaartje heel persoonlijk.
ik vind het wel mooi en toepasselijk, maar het is wel veel tekst en misschien wordt het wat moeilijk om er een kaartje bij te vinden.
Ja maar zal niet zo moeilijk worden omdat ik zelf de kaartjes wil maken en daar ook al mee bezig ben terwijl we nog bezig zijn zwanger te raken maar ik vind het zo leuk om te doen enz en ben er onbewust toch erg mee bezig hihih hoop dat het deze maand raak is
Erg origineel! Alleen is het niet what makes ME happy, ipv what makes my happy? Of hoort dat zo in de songtekst?
You are my inspiration, you are the song I sing You are what makes me happy, you are my everything You are my daily sunshine, you are my ev'ning star Ev'rything we ever need or want, that's what you are Ev'rything we ever need or want is what you are zo is ie goed..........