Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier, heb mij aangemeld omdat ik wat hulp nodig heb met mijn zwangerschapstesten. Ik heb ongeveer zondag of maandag mijn NOD. Heb eergisteren (dus ca 10 dagen na ovulatie) een Action early test gedaan, leek in eerste instantie negatief dus weggelegd, later zag ik toch een heeel vaag tuurstreepje. ‘S middags heb ik een Kruidvat 2v5 gedaan die negatief was. Nu, ca 12 dagen na ovulatie weer een Kruidvat 2v5 en zie een vaag streepje maar ik twijfel erg hierover… wil iemand met mij meekijken? Bedankt!
Nee later gemaakt maar niet meer veranderd. Bij beide zag ik vrij vlot een heel vaag lijntje maar lijken mij toch eerder indroogstreepjes
Beide testen zijn helaas negatief. Ik kan ook geen lichte streepjes of iets anders van maken. De testen zijn ook behoorlijk droog , het is beste om niet meer na de afleestijd te lezen, want sommige testen kunnen een voorgedrukte streep/indroogstreepje krijgen.
Dan zou ik uitgaan van indrogers inderdaad, of voorgedrukte lijnen. Over 2 dagen nogmaals testen. Als er nu toch hcg zit, is dat over 2 dagen duidelijk zichtbaar op een test.