De boodschappen tot thuis zou kunnen, als je het karretje maar gelijk terugbrengt. Anders is het diefstal.
ik neem hem ook mee hoor, mijn man of ik brengt hem sávonds voor sluitingstijd weer terug, op de terugweg vuilnis er in.. vuilnis weg brengen en karretje terug naar de winkel :d win win :d
Dit is natuurlijk een niet zo als je meteen het karretje terug brengt. Als je hem op straat laat staan als oud vuil is het heel anders. En ik geloof niet dat ts dat bedoelde
Terugbrengen gaat niet, heb nog steeds veel bekkenpijn dus kan niet teveel lopen, s'avons gaat ook niet werken er moet gewoon nog giga veel gebeuren in huis en de kinderen liggen ook gewoon om 19:00 uur op bed. Verschillende meningen dus, de Kinderwagen is echt niet groot genoeg voor de weekboodschappen heb t al een x geprobeerd dus dan zo ik meermaals in de week boodschappen moeten doen en dat is niet ideaal met mijn bekken... Hmmm
Ik zou het gewoon doen. Zolang je niet in een joggingbroek en met vette haren je boodschappen doet, vind ik je geen tokkie.
Ik heb het in het verleden ook wel gedaan. Dat was in de Amsterdamse poort (Bijlmer) en daar hadden véééél meer mensen een winkelkar op het balkon staan. Lekker makkelijk. Soms kon je dan een lege kar meenemen van je buren en daar konden gelijk de lege flessen in Hoefde je alleen maar naar beneden te rollen, de poort in. H-buurt for the win! Maar goed, nu woon ik in een nette buurt waarbij niemand zoiets heeft, doet of er zelfs maar over nadenkt Ongehoord! Whahahaha. Ik kreeg hier al scheve blikken vanwege een bankstel dat enkele dagen in de tuin stond. Ik had het grofvuil voor de oude bank besteld (komt ALLEEN op woensdag) en ik zei dus tegen de jongens: ik wil de nieuwe bank dinsdag hebben, want anders heb ik die oude bank die in de weg staat. Hebben ze de nieuwe bank donderdagavond (dus zo'n 5 dagen eerder dan gepland!!!) in huis gezet en zat ik gewoon een week lang met een oud bankstel in de tuin. Nou, daar waren mijn buren niet bepaalt blij mee.
Maar wat is er dan precies tokkie aan? Even met het karretje heen en weer, wat maakt dat nou uit? Wat is daar nou aso aan? Ik zie echt het probleem niet.
Als ik samen met Emma boodschappen voor een week doe, neem ik altijd de kar mee naar huis, we hebben geen auto en geen fiets, en met de buggy krijg ik echt niet zoveel mee hoor haha, dan valt de wagen om. Na alles thuis te hebben ingeruimd, gaat t karretje weer terug naar de winkel.
Wat is het tokkiegehalte dan, aan het meenemen van een karretje???? Is toch alleen maar praktisch? Ik zie het asociale er niet van. Waarom moeilijk sjouwen met tassen, of een truttentrolley als je ook een karretje ff mee kan nemen? Ik woon 150 mtr van de appie en ik zie zo vaak mensen met het karretje langslopen, en ook weer terug. Tis pas lomp als je het karretje in de tuin laat staan, maar dat is mijn mening. dan ben je in mijn ogen eerder lui dan een tokkie. Ik zie echt het probleem niet hier van in. Ik vind het eerder raar dat hier überhaupt over na gedacht wordt of dit asociaal is. Dit geeft voor mij eerder aan dat je het belangrijker vind wat anderen over je denken dan dat je praktisch bezig bent...
Heel veel karretjes blokkeren tegenwoordig na zoveel 100 meter buiten de winkel, tenminste hier wel.. Maar dat kan aan de randstad liggen?
Moet je eventjes aan de achterkant gaan hangen, want een kleine 5-10 meter na die blokkade deblokkeren ze weer
en kun je niet s avonds boodschappen doen als je man met de auto thuis is...of komt tie doordeweek helemaal niet thuis?
Los van het feit of het er nou wel of niet uitziet, dat doe je toch niet? Die kar is van de winkel...en volgens mij alleen bedoelt om je boodschappen in te leggen en bij je auto of fiets je boodchappen uit te pakken. Daarna breng je je winkelwagen terug. Die wieltjes zijn sowieso helemaal niet bedoelt voor lange ritjes op de straat, dan gaan ze stuk
Ik zou het niet snel doen. Wij wonen tegenover de praxis en we hadden daar een wc pot gekocht. Ik schaamde me dood toen ik de weg overstak. Eigenlijk best onzin want anders moet he met de zware pot de weg over... Maar om terug te komen op de boodschappen dit is echt de oplossing voor ons. Een fietskar die je ook als buggy kan gebruiken. Je loopt er mee naar de winkel maakt hem vast met een fietsslot en pakt de winkel kar. Stopt alle boodschappen er in. Als de oudste moe is kan hij er ook nog bij in.
Haha ik zou mij in dit geval echt niet druk maken wat een ander van je denkt. Wat kan jou dat nou schelen? Lekker die kar mee, netjes terug brengen en in het weekend tijd voor je gezin.
Ik vind het idd Tokkie. Ik zou zo'n boodschappenwagentje kopen voor doordeweeks en de grote boodschappen in het weekend doen. Zodat de zware dingen al in huis hebt.
Als dat voor jou nu de oplossing is dan doe je dat toch gewoon. Wat kan jou het schelen wat een ander er van vind. .