Misschien een bolderkar gebruiken? Kleine meid in de doek en de oudste in de kar of helpen met de kar trekken. Ik heb zelf een bakfiets, doe ik s avonds de boodschappen mee. (Heb wel een auto hoor, maar die laat ik liever staan als het even kan)
Ik vind het diefstal, mits je de kar meteen terug brengt en dus ik dezelfde straat woont als de supermarkt. Las ook iemand die er vuilnis in vervoerd, lekker fris ook voor de volgende gebruiker, gadver!
Ik zou het niet zo snel doen. Weet niet of het al genoemd is, maar is dit niet wat? Invouwbaar, dus makkelijk wegzetten
Ik woon in Zeeland en vind dit heel fascinerend Hoe werkt dat dan, zit er een bepaald systeem ingebouwd? Een sensor ofzo?
Ja ik vind het tokkie, en het mag ook niet. Bij sommige winkels blokkeren de wielen van de kar ook gewoon als je buiten een bepaald gebied van de winkel komt. Die 50 cent wordt gezien als huur en in principe is het verduistering als je je kar meeneemt naar huis.
Ik doe het ook vind het niet tokkie eerder slim Normaal pak je de auto kost geld en slecht voor het millieu daarbij scheelt het in de auto inpakken en uithalen
Waarom niet gewoon lopend met de kinderwagen. Kan toch ook veel in. Zeker met een extra netje en haakjes waar je boodschappen in kan doen. Als je een dubbele kinderwagen hebt, dan kan je daar helemaal veel in.
Ik woon ook vlakbij de AH en zie het ook zoveel mensen doen... zelfs de advocaat die hier op de hoek woont/werkt loopt ff met die kar naar huis. Das geen tokkie Wat maakt het nou uit ook... of je tot het einde van de parking loopt of de helft zo ver, naar huis. Wat anderen er van vinden doet er toch niet toe? Als het voor jou maar werkt! Misschien kun je het ook even overleggen bij de super? Je situatie uitleggen... wie weet vinden ze het wel gewoon prima!
Ik vind het niet kunnen. Ik werk in een supermarkt en die karretjes zijn eigendom van een ander wat je dus zomaar meeneemt. En als het niet gaat zou ik met de manager overleggen, maar zomaar meenemen zou ik niet doen. Wij moeten een paar keer per jaar karretjes en mandjes aanschaffen omdat mensen zomaar denken dat het kan, maar eigenlijk is het gewoon diefstal.
ik gebruik de fietskar. Kan je ook aan de hand meenemen dus hoeft niet persee achter de fiets. Je kunt ook een oude tweedehandse op de kop tikken die je alleen maar gebruikt voor de boodschappen.
Waarom zou je lopend, terwijl je al bekkenpijn hebt en 2 kleine kids bij, weekboodschappen willen doen? Ik zou juist als je man vrij is, met de auto, samen de weekboodschappen doen. Kan hij ook mooi sjouwen en alles mee uitpakken. Want bukken en wegruimen is ook niet fijn voor je bekken na al wandelen naar de winkel en daar alles al hebben moeten pakken en weer inpakken. En dan zou ik doordeweeks met de wandelwagen nog wat kleine verse dingen halen. Zo'n volle kar duwen is toch ook niks met bekkenproblemen. Kan dan wel een klein stukje zijn, maar toch best ver dan stiekem.
Tuurlijk niet wat een onzin. Ik zie regelmatig mensen met een karretje naar huis gaan. Handig toch als het zo kan.
Hoe werkt het Dus een stukje optillen werkt bij deze niet maar goed er zullen wel verschillende in omloop zijn
Wij wonen in een goede buurt en wonen 2 minuten van de supermarkt. Hier lopen ze regelmatig met een karretje. Bijna iedereen doet het wel eens. Het mag hier ook van de winkel Ik heb het 2 keer gedaan. Maar zodra ik de boodschappen direct heb opgeborgen breng ik de kar meteen terug. Volgens mij de andere buren ook want er staat nooit een kar ergens voor huis. Ik gebruik trouwens meestal de fietskar
Tokkie vind ik van niet maar netjes in anders Die karretjes zijn niet van jou dus hoor je daar verder af te blijven. Zou zelf niet in mij opgekomen zijn om een karretje mee te nemen, helaas zie je het regelmatig gebeuren. Bolde kar is misschien wel een goeie oplossing
Als jij bekkenpijn hebt en in een verbouwing zit met kleine kids. dan is de oplossing heel simpel. Op zaterdag/zondag of savonds haalt je partner in 1 x voor een week, Dingen die je vergeet kan je dat zelf of ook partner na zijn werk of een vriendin. Of je laat het thuisbezorgen. sowieso is een fietskar die ook als buggy kan dienen wel makkelijk met 2 jonge kinderen en lichamelijke problemen, je hebt er nl oop steun aan en een bolderkar geeft eenzijdige belasting iets wat je echt niet wilt met je bekken. ikzelf vind het overigens geen punt op kar ( mits binnen 5 min. lopen van winkel) meenemen en direct weer terug brengen of een uurtje ofzo later geen punt, maar met bekkenpijn ga je met zo'n niet werkend karretje echt niet lekker lopen op de straat.
Ik zou het echt niet doen! Sowieso mag het helemaal NIET! Ze mogen je er zelfs voor bekeuren!!! Vele karretjes tegenwoordig blokkeren ook na zoveel meter, juist omdat winkeliers die niet willen! In princiepe PIK je gewoon het karretje! Ik heb ook heel veel bekkenpijn en een verzakking, ik mag niet tillen. Nu gaat mn dochter gewoon nog in de wandelwagen (ookal loopt ze er ook wel gedeeltelijk naast maar dan heb ik tenminste een excuus om met die kar te lopen haha) en als dat echt niet meer gaat dan ga ik zon boodschappen karretje kopen, een in een leuke of gekke print stippen ofzo Ik probeer de meeste boodschappen ook samen met mn man te doen, juist omdat het voor mij zo pijnlijk is. Op zaterdag doe ik het altijd zelf omdat hij dan werkt .
Wij zien vanuit ons balkon de supermarkt en echt de hele straat doet dit hoor! Met kinderen zou ik het dan weer niet doen, maar iedere week doe ik op deze manier mijn boodschappen. Lekker rustig als de kinderen slapen . Ik breng uiteraard het karretje gelijk weer terug . Thuis houden vind ik echt niet kunnen.